• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

زندگی امام علی (ع) سراسر معجزه و کرامت بود

  • کد خبر : 53167
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲:۳۲
زندگی امام علی (ع) سراسر معجزه و کرامت بود

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی شنبه در جمع معتکفین و در همایش پدران آسمانی مسجد جامع این شهرستان ضمن تبریک ولادت امام علی (ع)، عنوان کرد: زندگی حضرت امام علی (ع) سراسر از کرامت و معجزات بسیار است. وی افزود: امروز روز حضرت امیر المونین (ع) است مقام این امام عزیز بسیار […]

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی شنبه در جمع معتکفین و در همایش پدران آسمانی مسجد جامع این شهرستان ضمن تبریک ولادت امام علی (ع)، عنوان کرد: زندگی حضرت امام علی (ع) سراسر از کرامت و معجزات بسیار است.

وی افزود: امروز روز حضرت امیر المونین (ع) است مقام این امام عزیز بسیار رفیع بوده و این به خاطر عبادت و بندگی‌اش به درگاه خداوند متعال است.

وی افزود: هیچ‌ فردی به‌اندازه ایشان به پیامبر اکرم (ص) نزدیک نبود و وی را کمک نکرد در جنگ‌ها و در همه مسائل کنار پیامبر (ص) بود اما پس از پیامبر (ص) برخی مسلمان نماها حق وی را غصب کردند.

 طهماسبی عنوان داشت: امیرالمومنین (ع) مرد مردان عالم و پدر نمونه دنیا بوده زیرا هرکدام از فرزندان وی دارای عظمت والایی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد پدران آسمانی که فرزندانشان بهشتی و خدایی شدند، اظهار داشت: اعتکاف یعنی اینکه انسان در جای مقدسی ساکن شود، معتکفین مهمانان خداوند متعال هستند که در حال دعا، خودسازی و تفکر می‌باشند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.