• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

رشد 30 درصدی حضور مسافران نوروزی در کوهدشت /مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

  • کد خبر : 53340
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
رشد 30 درصدی حضور مسافران نوروزی در کوهدشت /مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری سال جدید در این شهرستان، عنوان کرد: شعاری که امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شد خطاب به مردم و مسئولین بوده و این تنها یک شعار نیست بلکه یک برنامه‌ راهبردی […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری سال جدید در این شهرستان، عنوان کرد: شعاری که امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شد خطاب به مردم و مسئولین بوده و این تنها یک شعار نیست بلکه یک برنامه‌ راهبردی برای نظام است‌.

وی افزود: با رعایت این شعار به تولید، اشتغال و درآمد توجه کرده و ایجاد امنیت نموده‌ایم که این دو مورد آخر رابطه مستقیمی باهم داشته زیرا هرجایی درآمد باشد و مردم دستشان در جیب خودشان خواهد بود و آنجا امنیت نیز موجود است.

فرماندار کوهدشت ضمن تأکید بر مزین نمودن شعار سال در ادارات شهرستان، اظهار داشت: کوهدشت در تعطیلات ابتدای امسال با میزبانی 852 هزار نفر میهمانان نوروزی نسبت به مشابه سال‌های قبل ۳۰ درصد افزایش داشته و این تعداد تقریبا 5 برابر جمعیت کنونی شهرستان است.

وی افزود: از این تعداد میهمان نورزی 600 هزار نفر از درب گنبد و 60 هزار نفر از دره شگفت‌انگیز شیرز بازدید کرده و حدود ههزار و 700نفر نیز در مدارس شهرستان اسکان داشتند که در طول تاریخ کوهدشت بی‌سابقه است.

وی با اشاره به حضور گردشگران خارجی جهت بازید از مناطق طبیعی و تاریخی این شهرستان، عنوان داشت: حضور میهمانان نوروزی با امنیت کامل صورت گرفت به‌طوری‌که خوشبختانه شاهد مشکلی برای هیچ‌کدام از میهمانان نبودیم و این‌یک رویکرد بسیار فرهنگی برای شهرستان کوهدشت است که بایستی این بستر و زمینه را سال‌به‌سال افزایش دهیم.

فردی بیرانوند پایه و اساس زندگی را امنیت دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات منطقه است که در جریان داعش با نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی دولت و با کمک نیروی‌های مقاومت حتی اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشور به آنان داده نشد.

وی خطاب به مدیران شهرستان عنوان داشت: مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند ما بایستی به‌عنوان الگو برای مردم عدالت را در تمام زمینه‌ها رعایت کنیم، اگر عدالت را نیز در خانواده رعایت نکنیم با واکنش آنان مواجه خواهیم شد.

وی افزود: مدیران به مسائل مربوط به جامعه پاسخگو باشند، روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با مردم است نباید هیچ مدیری در این روز جلسه داشته باشد در این روز بایستی مردم مستقیم و بدون هیچ حائلی مشکل خود را با مدیر مربوطه بازگو نمایند که این خود باعث رضایت‌مندی مردم می‌شود.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه اگر تدبیر و درایتی نبود کوهدشت با قطعی آب مواجه می‌شد، عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه بارش کمتری نیز نسبت به سایر شهرها داشتیم شاهد خشک‌سالی خواهیم بود که بایستی در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم تا با بحران مواجه نشویم.

وی افزود: در شهرستان 711 حلقه چاه مجوز دار و 204 حلقه چاه بدون مجوز وجود دارد که ازاین‌بین 50 مورد مسدود شده مابقی نیز حکم مسدود شدن آن صادرشده است.

وی ضمن اشاره به افزایش بیمه روستایی به 40 درصد، خاطرنشان کرد: در کوهدشت هر مدیری که صادقانه عمل کند، خود مردم متوجه خواهند شد و این خود یک گام به جلو است.

بیرانوند اشاره‌ای به سد معشوره داشت و عنوان کرد: امسال ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در بودجه توجیه اقتصادی سد معشوره مصوب شده است که این نقطه امیدی در پیشروی کار است.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی قبور شهدای شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: در بخش مرکزی ۱۷ روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شوند که مشکل آب برخی از این روستاها از قبیل قبر موسی در فاز دوم مجتمع آب‌رسانی گل زرد مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.