• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

گزارش تصویری _تشریحی دیدار رئیس شورای شهر کوهدشت با حجت الاسلام سبحانی مدیر حوزه علمیه شهرستان

  • کد خبر : 53471
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
گزارش تصویری _تشریحی دیدار رئیس شورای شهر کوهدشت با حجت الاسلام سبحانی مدیر حوزه علمیه شهرستان

کریم دوستی رئیس شورای شهر کوهدشت با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی مدیر حوزه علمیه شهرستان دیدار کرد.

به گزارش کانون سبحان؛ در این دیدار کریم دوستی رئیس شورای شهر کوهدشت عنوان کرد: عید مبعث رو خدمت شما و روحانیت محترم تبریک عرض می کنم ان شالله بتوانیم از رهنمود های گهربار شما بهره ببریم.

وی افزود:روحانیت نقش موثری در تشویق مردم به فرهنگ سازی برای کارهای مطلوب ومشارکت مردم در داشتن شهر سالم و شایسته شهروندان دارند.

رئیس شورای شهر کوهدشت اظهار داشت: امسال در آستانه نوروز کارهای خوبی در سطح شهر ودر راستای زیباسازی وپاک سازی شهر از زباله ها صورت گرفت وحتی ورودی مناطق تفریحی پاکسازی شد که به مشارکت مردم وفرهنگ سازی در جهت کم کردن حجم زباله ها وداشتن شهر پاکیزه نیاز داریم.

وی ضمن بیان اینکه برای انتقادات و پیشنهادات مردم ارزش قائل هستیم، بیان داشت: دوست داریم از رهنمود های شما و روحانیت محترم در راستای فرهنگ سازی بین مردم استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد رضا سبحانی مدیر حوزه علمیه کوهدشت در این دیدار عنوان کرد:الحمد الله فعالیت ها صورت می گیرد ولی بایستی در بین مردم اطلاع رسانی شود به طوری که شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر  در مساجد شهر و یا در نماز جمعه حضور یابند و مابین صلاتین برخی کارهای صورت گرفته را بازگو نمایند که مردم متوجه شود چه کارهایی صورت گرفته است.

وی افزود: مردم را  از معضلات حوزه شهری و راهکارها مطلع کنید که این ها خود دل خوشی و دلگرمی به مردم می دهد .

سبحانی در ادامه یاد آور شد : اوایل انقلاب همه مسئولین همیشه در  نماز جمعه حصور داشتند و اگر شخصی از با مسئولی کار داشت در نماز جمعه  با مسئول مربوطه درد دل می کرد که این یک دل خوشی برای مردم بود.

وی تاکید کرد: تعامل و ارتباط شهرداری و اعضای شورای شهر با روحانیت حفظ شود .

مدیر حوزه علمیه کوهدشت در پایان اشاره ای به جایگاه اقامه نماز میت در بهشت زهرا(س) کوهدشت داشت و افزود:الحمد الله محل مناسبی جهت خواندن نماز میت در بهشت زهرا(س) ساخته شده که نصب یک سیستم مناسب و تابلوی اذکار نماز میت در جلو جایگاه ضروری است تا مردمی که نماز را به جماعت می خوانند اذکار را با امام جماعت بیان کنند.

رییس شورای شهر کوهدشت در پایان ضمن تشکر از حجت الاسلام سبحانی و تاکید بر رفع مشکل جایگاه اقامه نماز میت در بهشت زهرا(س) کوهدشت، خاطر نشان کرد: ان شاالله در چند روز آینده به همراه اعضای شورا و شهردار جلسه ای با روحانیت محترم برگزار خواهیم نمود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.