• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

گزارش تشریحی دیدار صمیمانه شهردار واعضای شورای شهر کوهدشت با رئیس و اساتید حوزه علمیه

  • کد خبر : 53632
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
گزارش تشریحی دیدار صمیمانه شهردار واعضای شورای شهر کوهدشت با رئیس و اساتید حوزه علمیه

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت ،شهردار و و اعضای شورای شهر با  رئیس و اساتید حوزه علمیه این شهرستان دیداری صمیمانه برگزار کردند که تشریح این جلسه به شرح زیر می باشد: مدیر حوزه علمیه کوهدشت: خدمت رسانی به مردم از نعمات الهی است رئیس شورای شهر:بودجه مذهبی برای نمایان نمودن شعائر اسلامی مصرف […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت ،شهردار و و اعضای شورای شهر با  رئیس و اساتید حوزه علمیه این شهرستان دیداری صمیمانه برگزار کردند که تشریح این جلسه به شرح زیر می باشد:

مدیر حوزه علمیه کوهدشت: خدمت رسانی به مردم از نعمات الهی است

رئیس شورای شهر:بودجه مذهبی برای نمایان نمودن شعائر اسلامی مصرف می شود

حجت الاسلام امرایی:در گرفتن عوارضات انصاف رعایت شود

حجت الاسلام رفیعی:در راستای کارهای فرهنگی با هیئات مذهبی هماهنگ باشید/انتقاد از عدم تفکیک مغازه ها در دریافت عوارضات

شهردار کوهدشت: پرداخت حقوق ها را در اولویت کاری خودم قرار دادم

یحیی کرمیان عضو شورای شهر:ما نیازمند یک نهضت آسفالت هستیم

عباداله گرواند عضو شورای شهر: شیرز را به محل گردشگری شاخص تبدیل می کنیم

میرزایی عضو شورای شهر: هیچ گونه نیروی مازاد نداریم

صید کریم گراوند عضو شورای شهر:60 درصد مردم عوارض خود را پرداخت نکرده اند/برگشت بدعت استخدام کوهدشت به حدود 30 سال قبل

 

مدیر حوزه علمیه کوهدشت: خدمت رسانی به مردم از نعمات الهی است

حجت الاسلام محمد رضا سبحانی رئیس حوزه علمیه شهرستان کوهدشت در این جلسه عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم نعمت است و بایستی قدر آن را دانست.

وی افزود: خدمات صورت گرفته به نیکی یاد می شوند اگر مردم ببینند کاری صورت گرفته مطمئنا قدر شناس هستند.

وی ادامه داد: این جلسات منشا خیر است ان شالله در مساجد برای بازگویی ارائه کارهای صورت گرفته حضور بیابید که هم مردم را باخبر سازید و هم در یک فضای صمیمی آنان مشکلات خود را ارائه کنند که خود مایه دلگرمی است.

 

رئیس شورای شهر:بودجه مذهبی برای نمایان نمودن شعائر اسلامی مصرف می شود
کریم دوستی رئیس شورای شهر شهرستان گفت:شما قشر تاثیر گذار و محل رجوع مردم هستید شورا این نیاز رو دیده که برای حل مشکلات با نخبگان نشست و تعاملی داشته باشد.

وی ضمن بیان این که بودجه مذهبی برای نمایان نمودن شعائر اسلامی مصرف می شوداظهار داشت:در بحث فرهنگسازی جهت مشارکت مردم در داشتن شهری سالم نیاز به رهنمود های شما داریم زیرا معتقدیم برخی از این کارها را با فرهنگ سازی درست خواهد شد.

 

حجت الاسلام امرایی:در گرفتن عوارضات انصاف رعایت شود

حجت الاسلام محمد جواد امرایی در این جلسه گفت: شهرداری و شورا در گرفتن عوارضات رعایت انصاف را بنماید و واسطه ای صورت نگیرد فلانی چون رای داده و یا آشناست عوارض کمی پرداخت کند.

وی گفت: در مسئله آب شما نیز سهیم هستید،اعلام کردند که چغندر کاشته اند شما با مسولین ذی ربط جلسه بگذارید که چرا باید چغندر بکارند!؟ زیرا به عنوان نماینده مردم مسئولیت دارید.

 

حجت الاسلام رفیعی:در راستای کارهای فرهنگی با هیئات مذهبی هماهنگ باشید/انتقاد از عدم تفکیک مغازه ها در دریافت عوارضات

حجت الاسلام داود رفیعی عنوان داشت: معمولا شهرداری جز ارگان هایی است که خودش معرف خودش است مثلا اگر پارکی درست کردید مردم خودشان می فهمند شما درست کردید نیازی به بازگویی نیست.

وی ضمن بیان اینکه دوره قبل دوره نهضت آسفالت و پل سازی بود گفت: در هیچ شهری دیده نمی شود سرعت گیر ها به این صورت کارشناسی نشده درست شده باشند.

وی افزود: رویه سازش را در دریافت عوارضات شهری با مردم داشته باشید.

وی ضمن انتقاد از عدم تفکیک مغازه ها در دریافت عوارضات ، اظهار داشت: در بحث املاک ، اجاره ساماندهی نشده است متاسفانه مالک به هرشکلی اجاره منزل را اجرایی می کند.

این استاد حوزه علمیه  گفت: شهرداری در نصب بنرهای مناسبتی کم سلیقگی به خرج می دهد.

وی ضمن بیان اینکه در تبلیغ روزهای اعیاد کوتاه وجود دارد،افزود: تابلو رسانه ای یا همان تلویزیون شهری که نتواند ندای اسلام سر بزند به چه دردی می خورد آیا برای مسائل مالی بایستس هرتبلیغی زده شود ولی تبلیغات اعیاد و شهادات درج نگردد.

رفیعی خاطر نشان کرد: در راستای بهتر ارائه شدن کار فرهنگی با هیئات مذهبی هماهنگ باشید.

وی گفت:متاسفانه از پارک ها غافل هستیم در تابستان تجمعات زیادی در این محل ها میشود لازم است در ان ایام برنامه فرهنگی متناسبی هرهفته در این نقاط داشته باشیم.

وی ضمن بیان لزوم نصب سطل زباله در ورودی مناطق تفریحی و طبیعی شهرستان اظهار داشت: مطمئن باشید مردم قدردان کارهایی که نمو اجتماعی دارند هستند زیرا اگرمردم کارها را ببینند خودشان مبلغ شما خواهند شد.

وی یادآور شد: امروزه شناژ و استحکام سازی ساختمان ها به فرهنگ تبدیل شده با ساماندهی تعرفه ها و عوارضات مراجعه مردم به شهرداری به فرهنگ تبدیل شود.

این استاد حوزه در پایان افزود: بهتر است برخی نیروی های زیاد شهرداری تبدیل به وضعیتی مطلوب شده مثلا به عنوان محیط بان مناطق طبیعی فعالیت داشته باشند.

 

گرواند عضو شورای شهر: شیرز را به محل گردشگری شاخص تبدیل می کنیم

گراوند عضو شورای شهر عنوان کرد: در دوره قبل به برخی شهرها آسفالت رایگان دادند.

وی افزود: هیچ گونه تبعیضی در دریافت عوارضات نبوده است حتی ما آن را اقساطی کردیم.

وی ادامه داد: بحث تابلو رسانه ای  به بخش خصوصی ارائه شده و بیشتر ساماندهی می شود.

گراوند خاطر نشان کرد: ان شالله شیرز را  تبدیل به مکان گردشگری شاخصی خواهیم نمود .
وی در پایان گفت: در بحث رفع اعتیاد در حوزه روانشناسی وارد شویم که بسیار موثر خواهد بود.

شهردار کوهدشت: پرداخت حقوق ها را در اولویت کاری خودم قرار دادم

 

اصغر کردعلیوند شهردار کوهدشت در این دیدار عنوان کرد: امیدواریم با همکاری روحانیت در داشتن شهری خوب قدم بر داریم و با خدماتی که در جامعه ارائه خواهیم داد موجب دلگرمی مردم شویم.

وی اظهار داشت: اصل کار شورای شهر با حضور بنده به عنوان شهردار آغاز شد ابتدای حضورم در شهرداری با ۲۰ میلیارد بدهی و ۷ ماه حقوق معوقه رو برو شدیم.

شهردار کوهدشت ضمن بیان اینکه پرداخت حقوق ها را در اولویت کاری خودم قرار دادم، اظهار داشت: تنها شهرداری بودیم که در استان این مورد را به طور کامل تسویه نمودیم و خوشبختانه اولین حرکت سربلند شدیم .

وی افزود: بالغ بر ۴ الی ۵ میلیارد باتوجه به ارتباط و نشست هایی که در تهران با مسئولین ارشد کشوری داشتیم جذب شد.

وی ضمن اشاره به بی سابقه بودن دریافت عوارضات با تخفیف ۴۰ درصد در کل کشور عنوان کرد: ما به همراه مجموعه شورا به خاطر رعایت حال مردم این مورد تخیف ها را اجرایی کردیم.

وی گفت: زمانی که شهرداری کوهدشت را تحویل گرفتیم با مشکلات عدیده ای توام بود ما خانواده انقلاب هستیم مردم بایستی بدانند که مثلا اگر در شهر خیابانی ماسه ریخته نمی شود حتما موجود نیست نیروهای ما فعال هستند و مطمئن باشید از مشکلات اطلاع داریم تمام تلاشمان رفع آن است.

وی ادامه داد: در طول شبانه روز ۴ ساعت بیشتر نمی خوابم گاهی اوقات جلسات شورا نیز تا بامداد نیز طول می کشد.

شهردار کوهدشت ضمن بیان اینکه تعامل و همدلی خوبی بااعضای شورا و سایر مسئولین داریم، عنوان داشت: با بخش خصوصی جلساتی در مورد تبلیغات مربوط به تلویزیون شهری جلساتی داشتیم و برخی نکات رو در این راستا مطرح نموده ایم.

 

میرزایی عضو شورای شهر: هیچ گونه نیروی مازاد نداریم

میرزایی عضو شورای شهر در این جلسه عنوان داشت: در طول این چند ماه بجز پرداخت ۷ ماه حقوق معوقه و برخی کارهای کوتاه عمرانی از لحاظ لک گیری خیابان ها و… کار خاصی انجام ندادیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی در شهرستان افزود: خوشبختانه در دوره ما هیچ گونه استخدامی مازاد وجود ندارد.

 

گراوند عضو شورای شهر:60 درصد مردم عوارض خود را پرداخت نکرده اند/برگشت بدعت استخدام کوهدشت به حدود 30 سال قبل

صید کریم گراوند عضو شورای شهر در این جلسه گفت: برخی موارد و مشکلات به ضعف فرهنگ شهر نشینی ارتباط دارد ما محتاج بیاتات روحانیت محترم در راستای فرهنگ سازی بین مردم هستیم.

وی ضمن تاکید بر میلی نبودن دریافت عوارضات،افزود: متاسفانه با وجود تخفیف و اقساط نمودن عوارضات شهری فعلا ۶۰ درصد مردم در پرداخت عوارضان شهرداری کوتاهی نموده اند.

وی بدعت استخدام به حدود  ۳۰ سال پیش برمی گردد ، ادامه داد: شهرداری کوهدشت ۴۵۰ نفر دارد می بایست ۵۰ کارگر کارتی نیز بگیریم ولی به دلیل بخش نامه و عدم بودجه این مورد صورت نگرفته است.

یحیی کرمیان عضو شورای شهر: ما نیازمند نهضت آسفالت هستیم

یحیی کرمیان عضو شورای شهر:یحیی کرمیان عضو شورای شهر در این جسله گفت: شهرداری منابع کمی در اختیار دارد،صنعت خاصی در کوهدشت وجود ندارد چون سرمایه گذاری نیست و اگرم هست تمایل به هزینه ندارد.

وی ضمن بیان اینکه پرداخت عوارض بسیار کم است عنوان کرد: ما تنها دوماه پایانی سال را به دلیل ارائه تخفیف، اخذ عوارضات صورت می گیرد.

وی ضمن بیان دو دیدگاه در مورد پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری این شهر عنوان داشت: از یک جهت که کل بودجه شهرداری مصرف شد جای تاسف دارد و از لحاظ پرداخت حقوق ها بسیار خوب است.

وی گفت: ان شالله مردم با توصیه بزرگان و روحانیت پای کار آمده و همکاری کنند که ارائه خدمت بهتری داشته باشیم که اگر خدمتی صورت بگیرد با انجام شدنش دیگر احتیاجی به بازگویی آن نیست.

عضو شواری شهر کوهدشت گفت: محرومیت در حواشی شهر بسیار است ما نیازمند به نهضت آسفالت داریم چون هزینه قیر بسیار سنگین است به قیر مجانی یا قیری که هزینه کمی داشته باشد نیاز داریم.

وی ضمن بیان اینکه روحانیت الگوی فرهنگی هستند،گفت: ۷۰ درصد معابر دارای چاله هستند که خودم شخصا از آن محل ها گریز می زنم.

وی افزود: با توجه که بنده خودم در آموزش و پررش هستم  از راهکارهای روحانیت استقبال می کنیم که در مدارس شهرستان حضور داشته باشند و بیاناتی در رافرهنگسازی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.