• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سرگرد کولیوند:حمله به سوریه با هدف فاصله گرفتن ایران از محور مقاومت بود

  • کد خبر : 53656
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
سرگرد کولیوند:حمله به سوریه با هدف فاصله گرفتن ایران از محور مقاومت بود

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، سرگرد پاسدار یونس کولیوند مسئول سیاسی سپاه ناحیه کوهدشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تبیین رویدادهای سیاسی و مسائل منطقه پرداخت و اظهار داشت: حمله تجاوزکارانه آمریکا و …به سوریه علی‌رغم هزینه بسیار بالا نتایج خیلی ناچیزی داشت. وی عنوان کرد: آنچه امروز در منطقه شاهد آن هستیم چیزی نیست مگر […]

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، سرگرد پاسدار یونس کولیوند مسئول سیاسی سپاه ناحیه کوهدشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تبیین رویدادهای سیاسی و مسائل منطقه پرداخت و اظهار داشت: حمله تجاوزکارانه آمریکا و …به سوریه علی‌رغم هزینه بسیار بالا نتایج خیلی ناچیزی داشت.
وی عنوان کرد: آنچه امروز در منطقه شاهد آن هستیم چیزی نیست مگر مسابقه عربستان دوشی از طرف آمریکا و کشورهای اروپایی.
کولیوند گفت: حمله آمریکا و …به سوریه در راستای یک طرح سیاسی بود که هدف اصلی آن فاصله گرفتن ایران از سوریه و محور مقاومت بود.
مسئول سیاسی سپاه کوهدشت تصریح کرد: بعضی از شیخ‌های خلیج‌فارس با حمله آمریکا به سوریه به وجد آمدند و به‌زعم خیال باطل خودشان بعد از سوریه نوبت ایران است ولی پس از مدت‌زمان کوتاهی با دیدن شکست این حملات لال شدند و به سوراخ خود خزیدند.
کولیوند گفت: این پیروزی‌ها در سایه همان شعار حضرت امام بود که فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، آری این پیروزی‌ها مرهون سرداران شهیدی همچون طهرانی مقدم‌هاست از رشادت‌های مجاهدانی چون سردار همدانی‌هاست و از پایمردی‌های جوانان دهه هفتادی همچون حججی‌هاست.

وی افزود: محمد بن سلمان بداند که اگر این‌همه دلار را که به ترامپ ترزامی و مکرون داد تا از او دفاع کند اگر به دزدان دریایی در سومالی می‌داد به‌مراتب نتیجه بهتری عایدش می‌شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.