• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

برگزاری اردوی توان‌افزایی در ‌تنگه شیرز کوهدشت

  • کد خبر : 53670
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
برگزاری اردوی توان‌افزایی در ‌تنگه شیرز کوهدشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اردوی توان‌افزایی در ‌تنگه شیرز کوهدشت برگزار خواهد شد.

به گزارش کانون سبحان، صارم رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجایی که امدادگران و نجاتگران جمعیت مهره‌های اصلی وپیشگامان در عملیات های امدادی جمعیت در حوادث هستند و با توجه به وجود شرایط سخت در حوادث، امدادگران و نجاتگران باید از  روحیه امدادی و قدرت بدنی خوبی برخوردار باشند، به همین دلیل این جمعیت اقدام به برگزاری اردوی توان‌افزایی در ‌تنگه شیرز شهرستان کوهدشت نمود.

وی بیان کرد: ‌این تیم‌ها برای امدادرسانی در سوانح حوادث مترقبه وغیرمترقبه تشکیل شده و اعضای تیم در مقاطع مختلف پس از توان افزایی و در صورت بروز حوادث و سوانح استانی و ملی به عنوان نجاتگران مجرب حضور خواهند یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اردوی توان افزایی امدادگران و نجاتگران ارتقای آموزه های امدادی، ایجاد انگیزه و نیز فراگیری فعالیت‌های گروهی است.

رضایی افزود: ‌نجاتگران در این اردو امدادرسانی درشرایط سخت،‌ جستجو و نجات، نحوه حرکت در کوه، ‌کوهپیمایی، مسیر یابی،‌ کار با Gps مرور کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان با تاکید بر اینکه این اردو بصورت کاملا عملیاتی برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم این مهم در سطح آمادگی شرکت کنندگان نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.