• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آب‌گرفتگی منزل مسکونی در کوهدشت براثر بارش شدید باران/ ستاد بحران شهرداری در حالت آماده‌باش

  • کد خبر : 53785
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲:۱۴
آب‌گرفتگی منزل مسکونی در کوهدشت براثر بارش شدید باران/ ستاد بحران شهرداری در حالت آماده‌باش

اصغر کردعلیوند امشب در گفت‌وگو با کانون سبحان از کوهدشت عنوان کرد: به دلیل بارش شدید باران و بی‌سابقه امشب در سطح شهرستان شاهد آب‌گرفتگی برخی معابر و جداول سطح شهر بودیم. وی افزود: به دلیل بارش اخیر باران شاهد آب‌گرفتگی منزلی مسکونی واقع در خیابان سیدالشهدا (ع) کوهدشت بودیم که آب به درون خانه […]

اصغر کردعلیوند امشب در گفت‌وگو با کانون سبحان از کوهدشت عنوان کرد: به دلیل بارش شدید باران و بی‌سابقه امشب در سطح شهرستان شاهد آب‌گرفتگی برخی معابر و جداول سطح شهر بودیم.

وی افزود: به دلیل بارش اخیر باران شاهد آب‌گرفتگی منزلی مسکونی واقع در خیابان سیدالشهدا (ع) کوهدشت بودیم که آب به درون خانه نفوذ نموده، در همین راستا بلافاصله به همراه نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی در محل موردنظر حاضر شدیم و  آب را از مکان موردنظر خارج نموده و از بروز حادثه‌ای همچون سال‌های گذشته که به مرگ سه نفر منجر شده بود جلوگیری به عمل آمد.

شهردار شهرستان کوهدشت ضمن تأکید بر تلاش بی‌وقفه برای جلوگیری از بروز بحران اظهار داشت: تمامی اعضای ستاد بحران شهرداری در حالت آماده‌باش هستند تاکنون مدیریت خوبی صورت گرفته و آب‌گرفتگی‌های معابر رفع شده است و همه نیروهای شهرداری تا پایان بارندگی در محل‌های حادثه‌خیز مستقر می‌باشند.

وی در پایان گفت: از سایر ادارات مردم عزیز کوهدشت درخواست داریم تا پایان این بارندگی‌های شدید، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=53785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.