• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

لزوم اولویت حمایت از کالای داخلی/آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال خیرخواهی ما نیستند

  • کد خبر : 54073
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
لزوم اولویت حمایت از کالای داخلی/آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال خیرخواهی ما نیستند

به گزارش کانون سبحان کوهدشت،حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: مسئله تقوا هم در دین مبین اسلام و هم در ادیان گذشته مورد تأکید قرآن و پروردگار عالم بوده است. وی افزود: بصیرت دینی که به معنای بینش در دین است و در قرآن و کلمات اهل‌بیت (ع) نیز به […]

به گزارش کانون سبحان کوهدشت،حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: مسئله تقوا هم در دین مبین اسلام و هم در ادیان گذشته مورد تأکید قرآن و پروردگار عالم بوده است.

وی افزود: بصیرت دینی که به معنای بینش در دین است و در قرآن و کلمات اهل‌بیت (ع) نیز به آن اشاره‌شده بسیار حائز مهم است زیرا انسان با دارا بودن این بصیرت در فتنه‌های اجتماعی دچار انحراف نخواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت داشتن شاخصه خدمت طلبی نه قدرت‌طلبی در بین مدیران، اظهار داشت: مدیر جمهوری اسلامی بایستی به دنبال فقرزدایی باشد و در معنویت پیشرفته باشد اگر غیر این باشد چیزی برای نظام باقی نخواهد ماند.

وی گفت: در هر مناسبت و جریانی مردم طرفدار انقلاب اسلامی بودند ولی برخی از مسئولان کشوری می‌گویند برای پیشرفت در اقتصاد کشور بایستی با قدرت‌های آن‌چنانی سازش کنیم و به توان داخلی اتکا نداشته باشیم که این‌یک تفکر بسیار اشتباه است.

طهماسبی افزود: کشور ما سرشار از منابع است مسئولان بایستی آن را مدیریت کنند و دست از اشرافی گری بردارند و به داد مردم برسند زیرا تنها راه نجات کشور این است که روی پای خودمان بایستیم و حمایت از کارگر و جوان ایرانی در اولویت قرار گیرد.

وی ضمن بیان این‌که آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال خیرخواهی ما نیستند تصریح کرد: بنا به فرموده حضرت آقا امروز جنگ علیه ما نظامی نیست بلکه یک جنگ اقتصادی است و وزارت خزانه‌داری آمریکا اتاق این جنگ می‌باشد که هر شخصی برای اقتصاد ایران مفید باشد چه داخلی و چه خارجی را مورد تحریم قرار می‌دهد تا بر مسئولان و اذهان مردم فشار آورده و آنان را بترساند که به حمدالله ما باوجود نیروی کارگر ایرانی و داخلی در این جنگ پیروز هستیم.

امام‌جمعه کوهدشت اشاره‌ای به مسئله برجام داشت و عنوان کرد: برجام مسئله‌ای مربوط به دو دهه است که آمریکائیان و اروپایان به تعهداتشان عمل نکردند الآن این اروپائیان به پیام‌آور آمریکایی‌ها تبدیل‌شده‌اند و می‌گویند اگر تعهدات جدید برجامی را عمل نکنیم.

وی ادامه داد:آمریکا از برجام خارج می‌شود و این برای ایران بد می‌شود که ما می‌گوییم برای ما هیچ بد نیست بلکه برای شما که دروغ‌گو هستید بد می‌شود ما به لطف خدا هسته‌ای شدیم و بدانید تمام دنیا نیز فقط شما نیستید.

خطیب نماز جمعه کوهدشت افزود: به‌محض خروج آمریکا از برجام ما اجازه بازدید به بازرسان در چارچوب “ان پی‌اتی” که خودمان داوطلبانه قبول کردیم را نخواهیم داد و مجدداً غنی‌سازی را از سر خواهیم گرفت ما علی‌رغم تحریم‌ها توانستیم در خیلی مسائل به خودکفایی برسیم.

طهماسبی در ادامه گفت: بحث انتخاب لبنان و عراق بسیار مهم است زیرا عربستان در حال فشار است که جریان مقاومت و حزب‌الله پیروز نشود که خواهد شد.

وی در پایان خطاب به مسئولان استانی عنوان داشت: اجرایی شدن سد معشوره، بحران آب و مسئله کاشت چغندر را مدیریت کنید و صادقانه پیگیر مطالبات مردم و اشتغال جوانان باشید.

شایان ذکر است به مناسبت هفته معلم سخنران قبلاز خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت محمد جواد رفیعیان ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت بودند که به همین مناسبت نیز امام جمعه شهرستان این روز خجسته را خدمت ایشان و تمام معلمین و اساتید عزیز تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.