• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

گزارش تصویری-تشریحی بزرگداشت روز معلم در کوهدشت

  • کد خبر : 54103
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۵۸
گزارش تصویری-تشریحی بزرگداشت روز معلم در کوهدشت

به گزارش کانون سبحان کوهدشت،  همایش بزرگداشت روز معلم با حضور مسئولین و معلمان در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد . امام‌جمعه کوهدشت: معلمان متعهد مردان بزرگ را تربیت می‌کنند حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این همایش عنوان کرد: معلمان دلسوز با حس مسئولیت چراغ علم و معرفت را در وجود متعلمین و شاگردان […]

به گزارش کانون سبحان کوهدشت،  همایش بزرگداشت روز معلم با حضور مسئولین و معلمان در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد .
امام‌جمعه کوهدشت:
معلمان متعهد مردان بزرگ را تربیت می‌کنند

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این همایش عنوان کرد: معلمان دلسوز با حس مسئولیت چراغ علم و معرفت را در وجود متعلمین و شاگردان خود روشن می‌کنند.

وی افزود: بایستی در کنار دانش، بینش نیز باشد و همه معلمین به‌عنوان یک مربی نقش تربیتی ایفا کنند.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن اشاره به اهمیت نقش و جایگاه معلم در طول تاریخ اظهار داشت: معلمان متعهد مردان بزرگ را تربیت می‌کنند.

وی گفت: معلمان در تربیت نسل نو نقش بسزایی ایفا می‌کنند، این قشر مشکلاتی نیز دارند که ان‌شاءالله مسئولین درصدد رفع این مشکلات کوشا باشند.

وی تصریح کرد: علم باید جهت داشته باشد، مثلاً این علم هسته‌ای اگر در دستان جنایتکاران قرار گیرد جهان را به نابودی خواهد کشاند مانند بمباران هیروشیما و ناکازاکی که توسط آمریکای جنایتکار صورت گرفت.

وی گفت: چهره معلم در تابلو اسلام به زیبایی ترسیم‌شده است و در روایات معصومین (ع) معلم جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: ریشه همه بدبختی‌ها جهالت است هر کشوری اگر بخواهد به جایگاه رفیعی برسد بایستی نیروی متخصص و عالم تربیت کند.

طهماسبی عنوان داشت: یک معلم متعهد ریشه فکری یک شاگرد را تربیت می‌کند و شخصیتی مثل شهید فهمیده‌ها را تحویل جبهه می‌دهد.

وی در پایان گفت: روز شهادت شهید مطهری را به این خاطر روز معلم انتخاب کردند تا دانش و بینش معنوی را در نظر داشته باشیم.

 

رئیس آموزش‌وپرورش کوهدشت مطرح کرد
لزوم توجه ویژه مسئولین به وضعیت معیشت معلمان

به گزارش کانون سبحان  کوهدشت، محمدجواد رفیعیان در همایش بزرگداشت روز معلم  عنوان کرد: توسعه هر کشوری عامل اصلی‌اش منابع انسانی است و یکی از منابع مهم معلمان هستند که اگر در کشوری جایگاه معلمی و علم بالا رود قطعاً این جامعه به سمت پیشرفت و تعالی حرکت می‌کند.

وی افزود: شهید مطهری کسی بود که امام راحل کتاب‌های ایشان را به‌عنوان یک دوره اسلام‌شناسی و بسیار مهم، توصیه به خواندن نموده است زیرا ایشان معلم راستین انقلاب بودند و کتاب‌های وی بسیار محققانه و دقیق است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان کوهدشت ضمن بیان این‌که شأن معلمی بسیار بالا است اظهار داشت: یکی از ضعف‌های بزرگ در این راستا عدم توجه ویژه به معیشت معلمان است زیرا معلمان جایگاه خوبی ازلحاظ معیشت ندارند.

وی گفت: مسیری که ما در شهرستان طی نموده‌ایم بسیار درخشان بوده و این روند رو به افزایش و تعالی است.

رفیعیان خاطرنشان کرد: هرقدر ارزش جایگاه معلمی بیشتر شود تعالی منابع انسانی به وجود می‌آید.

وی در پایان افزود: هیچ فعالیتی در کشور نمی‌بینید که به مدارس برنگردد و این نشان‌دهنده جایگاه، کار و وظیفه سنگینی است که به قشر معلمین محول شده است پس مسئولین بایستی نگاهی ویژه به افزایش اعتبارات و شأن معلمی داشته باشند.

شایان‌ذکر است  آزادبخت معاونت محترم  فرمانداری  نیز در این مراسم  ضمن تبریک روز معلم  به بیان نکاتی در این راستان پرداخت و هم چنین در پایان این مراسم از برخی از معلمین شهرستان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.