• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تحریم ترامپی و تبعیض و اختلاس داخلی و …!

  • کد خبر : 54289
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
تحریم ترامپی و تبعیض و اختلاس داخلی و …!

سرویس یادداشت کانون سبحان / حجت الاسلام سید صادق محمدی : نام تحریم که می آید دلم تنگ می شود دلتنگی من برای عالی جنابان وزیر و نماینده و مدیرکل و …نیست آنان هرگز دلتنگی ندارند . آنان هم حقوقهای چند میلیونی و مزایای ریاستی و پاداشهای پایان خدمتی و …می گیرند و هم خود […]


سرویس یادداشت کانون سبحان / حجت الاسلام سید صادق محمدی : نام تحریم که می آید دلم تنگ می شود دلتنگی من برای عالی جنابان وزیر و نماینده و مدیرکل و …نیست آنان هرگز دلتنگی ندارند .
آنان هم حقوقهای چند میلیونی و مزایای ریاستی و پاداشهای پایان خدمتی و …می گیرند و هم خود به صراحت می گویند ما تحریمهای ظالمانه را تحمل می کنیم!
دل من می سوزد برای کوخ نشینان و لایه هایی از جامعه که حتی یک میلیون هم حقوق نمی گیرند و هرگز در مصاحبه های صدا و سیما دیده نمی شوند و حتی اگر خبرنگاری به سمتشان بیاید تا مصاحبه ای بگیرد صورتشان سرخ و زبانشان به لکنت می افتد و توانای بیان درد دلهایشان را ندارند!
دلها بسوزد برای آن لحظه ای که مستضعفین در زیر چرخهای بی رحم و ظالمانه تحریمها له می شوند اما عالی جنابان رییس و مدیر و نماینده و …با آن همه حقوق می گویند ما تحریمها را تحمل می کنیم!
پیشنهاد این است اگر می خواهید مردم جانانه به جنگ تحریمها بروند فاصله های کهکشانی حقوق و مزایای مسئولین و مردم را کم کنید.
اختلاس را ریشه کن و مبارزه با فساد و رانت خواری را جدی بگیرید .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.