• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

60 كيلوگرم هروئين در كوهدشت کشف و ضبط شد

  • کد خبر : 54401
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰:۱۲
60 كيلوگرم هروئين در كوهدشت کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامي استان از كشف 60 كيلوگرم هروئين در كوهدشت طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار “حاجي محمد مهدیان‌نسب” در تشریح این خبر، گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با همكاري ماموران مواد مخدر كوهدشت، در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت سوداگران مرگ در امر تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي با هماهنگي مقام قضائي وارد عمل شدند.

وي تصريح كرد: ماموران ضمن رصد فعاليت قاچاقچيان و انجام اقدامات اطلاعاتي طی یک عملیات تعقيب و گريز، سه سوداگر مرگ را دستگير و 60 کیلوگرم هروئین و مقادیری سلاح و مهمات از آنها كشف كردند.

 

 سردار مهدیان نسب با اشاره به توقيف دو دستگاه خودرو سبك در این عملیات، افزود: سوداگران مرگ قصد داشتند مواد مكشوفه را از جنوب شرق کشور به مقصد تهران جا به جا كنند که با تلاش ماموران پليس در محور شمال غرب استان در سه راه “زانوگه” کوهدشت دستگير شدند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری، تاکنون 197 نقطه آلوده با تلاش‌های شبانه روزی پليس استان پاکسازی و در این رابطه 700 کیلو گرم مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

 

وی تصریح کرد: طی این مدت با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، 3 هزار و802 قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد دستگیر که از این تعداد 3 هزار و 200 نفر، معتاد و متجاهر بودند که به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

 

سردار مهدیان نسب در خاتمه گفت: طرح مبارزه با مواد مخدر با هدف برخورد با خرده فروشان در نقاط آلوده اجرا می‌شود که امیدواریم بتوانیم با توسعه محل‌های ترک اعتیاد، حوزه تقاضا را کاهش دهیم.*

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدا قوت خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.