• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

جلسه بررسی مشکلات بخش کوهنانی برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 54406
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰:۵۱
جلسه بررسی مشکلات بخش کوهنانی برگزار شد+تصاویر

به گزارش «کانون سبحان»؛  جلسه بررسی مشکلات بخش کوهنانی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور جناب آقای دکتر ملکشاهی نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه وبخشدارکوهنانی و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش در سالن جلسات بخشداری برگزار شد . در ابتدای این جلسه که با […]

به گزارش «کانون سبحان»؛  جلسه بررسی مشکلات بخش کوهنانی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور جناب آقای دکتر ملکشاهی نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه وبخشدارکوهنانی و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش در سالن جلسات بخشداری برگزار شد .

در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد . آقای یارمحمدی بخشدار کوهنانی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در خصوص قابلیت ها و ظرفیت ها ، اقدامات و عملکردها و مشکلات و تنگناههای بخش کوهنانی مطالبی بیان نمودند .

سپس امام جمعه کوهنانی در خصوص ویژگی مدیران در نظام اسلامی و لزوم پایبندی به تعهدات و نیز پاره ای از مشکلات بخش از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان و راه و راهداری نکاتی را مطرح کردند . در ادامه پس ازآنکه سه نفر به نمایندگی از دهیاران ،شوراهای شهر و روستا مشکلات و مطالبات مربوطه را مطرح نمودند ، جناب آقای دکتر ملکشاهی نماینده محترم شهرستانهای کوهدشت و رومشگان بیانات مهمی در خصوص لزوم بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان ،اثرات اقدام رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام ، لزوم خدمت بی منت مدیران به مردم ارائه نمودند و بر لزوم اجرایی شدن مصوبات این جلسه تاکید کردند.

در آخر آقای مهندس فردی بیرانوند فرماندار محترم شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی از مردم و مسئولان خواست که در تحقق این شعار نهایت همکاری را داشته باشند . ایشان با ذکر اقدامات مهمی که توسط دولت تدبیر و امید در سطح بخش کوهنانی انجام شده هدف از برگزاری چنین جلساتی را دیدار با مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات آنها دانست و اظهار امید واری کرد که با استفاده از ظرفیت نماینده محترم بخش مهمی از چالشها و مشکلات منطقه کوهنانی مرتفع گردد .

فرماندار کوهدشت در پایان از مدیران خواست به وعده های خود در خصوص مصوبات این جلسه عمل کنند .گفتنی است این جلسه ۱۲ مصوبه داشت که دستگاههای اجرایی ذیربط ملزم شدند نسبت به اجرای آنها اقدام نمایند .

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.