• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

برگزاری آئین غبارروبی مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) کوهدشت +تصاویر

  • کد خبر : 54412
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
برگزاری آئین غبارروبی مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) کوهدشت +تصاویر

همزمان با دهه پایانی ماه مبارک شعبان، آئین غبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرستان کوهدشت آغاز شد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد، جلسه شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی و  آئین غبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرستان کوهدشت  با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان به‌صورت نمادین در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام گرواند رئیس اداره تبلیغات شهرستان کوهدشت به بیان نکاتی در مورد اعزام مبلغین در ماه مبارک  رمضان در مناطق کوهدشت پرداختند و عنوان کردند آئین غباروبی در آستانه ماه مهمانی خدا در مساجد این شهرستان برگزار  می شود.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه این شهرستان عنوان کرد: فعال نمودن بحث تبلیغ دین از وظایف ذاتی جمهوری اسلامی است که بحمدالله این امر به‌خوبی صورت می‌گیرد.

وی ضمن تأکید بر فراهم ساختن حضور مبلغین در بین مردم در این ماه اظهار داشت: ان‌شاءالله مساجد در بحث جز خوانی و تفسیر قرآن در ایام ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته فعال خواهد بود.

در ادامه این مراسم نور محمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه رمضان ماه تقوا و آمرزش گناهان است عنوان کرد: عمل صالح باعث نجات ما در آخرت می‌شود همه وظیفه‌داریم در این ایام همکاری کنیم که شرایط انگیزه مبلغ روحانی را در مناطق مختلف شهرستان فراهم‌سازیم.

 

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.