• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

انتقال سفارت آمریکا به سرزمین قدس ظلمی بی‌مانند در حق مسلمانان است

  • کد خبر : 54593
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
انتقال سفارت آمریکا به سرزمین قدس ظلمی بی‌مانند در حق مسلمانان است

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: رمضان فصل رویش استغفار، دعا و انس با قرآن است که در همین راستا بهار قرآن نیز رمضان نامیده می‌شود. وی گفت: امروز روز استقامت در جنگ اقتصادی است که طبق قرآن ما […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: رمضان فصل رویش استغفار، دعا و انس با قرآن است که در همین راستا بهار قرآن نیز رمضان نامیده می‌شود.

وی گفت: امروز روز استقامت در جنگ اقتصادی است که طبق قرآن ما در جنگ پیروز خواهیم شد.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر فراگیر شدن بسیج در عالم اظهار داشت: رزمندگان و بسیجیان عزیز خاک مقدس میهن اسلامی را در این عملیات از لوث دژخیمان پاک نمود که تشکیل شدن نیروهای بسیج مردمی حزب‌الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق، انصار الله در یمن نشان‌دهنده فراگیر شدن بسیج در جهان است.

وی در مورد برجام گفت: مردم بایستی بدانند چه چیزی در مورد مذاکرات در جریان است اروپائیان با حرف‌های دوپهلو بر سر دوراهی قرار دارند که ما فعلاً صبر می‌کنیم که موضع و تضمینشان مشخص شود.

طهماسبی خطاب به مسئولان دولتی افزود: برخی مسئولان درگذشته آمریکا را به کدخدا تعبیر می‌کردند والان پس از خروج آمریکا از برجام او را به عضو مزاحم تعبیر می‌کنند، آن حرف‌های گذشته‌تان چه شد که الآن این‌طور می‌گویید، ازاین‌پس بایستی عبرت بگیرید زیرا که ترامپ بااینکه جنایتکار است از منافع خود دفاع می‌کند ما نیز بایستی برای حفاظت از منافع خود هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: بانک مرکزی بایستی معادلات جهانی را حذف کند و با ارز کشور خودمان معادلات را انجام دهد این در حالی است که بانک مرکزی یک سال این وعده را داده ولی فعلاً عملی نشده است.

طهماسبی انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به سرزمین قدس را ظلمی بی‌مانند خواند و افزود: متأسفانه برخی کشورهای اسلامی در برابر این حرکت وقیح آمریکا سکوت کرده‌اند چراکه قدس از سرزمین‌های اسلامی است.

وی گفت: در روزهای اخیر ۶۰ موشک سوریه به مناطق حساس اسرائیل اصابت کرد که اسرائیلی‌ها این را بازگو نکردند.

وی در پایان خطاب به نیروی انتظامی شهرستان تأکید کرد: وجود وسایل نقلیه بدون پلاک در شهرستان بسیار خطرناک است چراکه ممکن است هزاران خلاف با این ماشین‌ها صورت گیرد که نیروی انتظامی بایستی رفع این مورد را پیگیر باشد.

امام‌جمعه کوهدشت در پایان خطاب به شهرداری شهرستان افزود: مالکین زمین‌های مقابل سپاه پاسداران می‌گویند ۳۰ سال است که بلاتکلیف مانده‌ایم که شهرداری و شورای شهر در راستای رفع این مشکل پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=54593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.