• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ملکشاهی و آزادبخت در کوهدشت مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان لرستان

  • کد خبر : 25902
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
ملکشاهی و آزادبخت در کوهدشت مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان لرستان

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان از معرفی اسامی کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان و رایزنی در برخی حوزه ها در این استان خبر داد.

ملکشاهي و محمدي آزادبختبه گزارش «کانون سبحان»؛ محمد رضایی در گفت‌و‌گوی با خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در رابطه با معرفی نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلب استان لرستان افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد، دکتر محمد بیرانوندی و بهزاد مومنی‌مقدم دو چهره‌ای شاخص مورد تایید اصلاح‌طلبان هستند.

او اظهار داشت: شورای هماهنگی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد حمایت خود را از دکتر محمد ابوالفتحی و دکتر محسن روبخشان اعلام کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان لرستان تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه شهرستان پل‌دختر دکتر مصطفی چراغی و در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز اصلاح طلبان بر انتخاب داراب گنجی به توافق قطعی رسیده‌اند.

او با بیان اینکه گزینه مورد حمایت اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه ازنا هنوز قطعی نشده ابراز امیدواری کرد: در خصوص لیست نهایی کاندیداهای مورد حمایت حوزه انتخابیه شهرستانهای دورود و ازنا بدنبال رایزنی‌ها انجام شده تا کنون در شهرستان ازنا تصمیم نهایی نشده است و به احترام دوستان تا نهایی شدن اسامی نامزد‌ها فعلا کاندیدایی معرفی نشده است.

رضایی با بیان اینکه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان شهرستان سلسله نیز تا کنون از کاندیدای خاصی حمایت نکرده است، تاکید کرد: در حوزه انتخابیه شهرستانهای سلسله و دلفان و همچنین حوزه انتخابیه شهرستانهای دورود و ازنا تا روزهای آینده و حتی تا ۴۸ ساعت قبل از برگزاری انتخابات لیست نهایی اعلام خواهد شد.

در خصوص کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در شهرستان کوهدشت سکوت خواهیم کرد

رضایی همچنین در خصوص لیست نهایی مورد حمایت اصلاح‌طلبان استان لرستان در شهرستان کوهدشت افزود: در شهرستان کوهدشت با توجه به اینکه دو نامزد انتخابات مجلس آقای ملکشاهی و آقای محمدی آزادبخت هر دو حامی دولت هستند، بخشی از اصلاح طلبان همراه دکتر ملکشاهی و بخشی دیگر همراه آقای محمدی آزادبخت هستند.

او با بیان اینکه شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان به ریاست آقای منتجب‌نیا تشکیل جلسه داده است، افزود: بنا به تصمیم شورا در شهرستان کوهدشت گزینه نهایی و قطعی مورد حمایت اصلاح طلبان اعلام نشده است و در خصوص کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در شهرستان کوهدشت سکوت خواهیم کرد و البته این سکوت به معنای عدم حمایت از کاندیدا‌ها نیست، بلکه هردو داوطلب مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان لرستان است.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان لرستان در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار برخی شایعه‌ها در مورد صحبت‌های اخیر آقای امیر ناصر غلامرضایی (داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس که صلاحیت او تایید نشد) بر علیه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان افزود: آقای غلامرضایی از دوستان عزیز و حامی اصلاح طلب است و همواره در کنار اصلاح طلبان بوده است و عده‌ای با نیات، اغراض و اهداف خاص به دنبال تخریب اصلاح طلبان هستند.

او با بیان اینکه شرایط روحی بوجود آمده با رد صلاحیت وی برای هر کس دیگری نیز به وجود می‌آمد چه بسا حرف‌هایی زده می‌شد، افزود: به رغم رد صلاحیت امیر ناصر غلامرضایی از اصلاح‌طلبان و در کنار اصلاح طلبان و همراه تصمیم اصلاح‌طلبان است.

به گزارش ایلنا، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری درهفتم اسفند ماه برگزار می‌شود.

 در استان لرستان یک میلیون و ۴۰۹ هزار و۳۶ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و لرستان دارای ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=25902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.