• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

اهمیت نقش خانواده در جامعه و لزوم اولویت کار فرهنگی/ آموزش و پیشگیری بر درمان مقدم است

  • کد خبر : 55402
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
اهمیت نقش خانواده در جامعه و لزوم اولویت کار فرهنگی/ آموزش و پیشگیری بر درمان مقدم است

فرماندار کوهدشت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از اهمیت نقش خانواده در جامعه و لزوم اولویت کار فرهنگی خبر داد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کوهدشت با حضور امام‌جمعه، فرماندار و سایر مسئولان در سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

نور محمد فردی بیرانوند در این جلسه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه ویژه به مسائل اجتماعی، عنوان کرد: امروزه بحث مواد مخدر به‌عنوان یک مسئله جهانی مطرح است و دشمنان نیز در جهت ضربه زدن به کشورها از این طریق وارد می‌شوند.

وی افزود: دشمنان با یک برنامه‌ریزی دقیق و برای رسیدن به اهداف خود با توزیع و انتشار مواد مخدر اراده جوانان یک کشور را سست می‌کنند.

فرماندار شهرستان کوهدشت خطر مواد مخدر را در جامعه جدی برشمرد و اظهار داشت: در هر کاری آموزش و پیشگیری بر درمان مقدم می‌باشد زیرا هنر مدیریت در آن است که اجازه بروز مشکل را داده نشود.

وی بابیان این‌که خانواده رکن رکین جامعه است تصریح کرد: نقش خانواده در تربیت فرزند بی‌بدیل است و با آموزه‌های دینی از ابتدا می‌توان بچه را تحت نظارت داشته و کنترل نمود.

بیرانوند عنوان داشت: کوهدشت با آمار بالای بیکاری و بااینکه محور توسعه کشاورزی است دومین شهر جوان کشور نیز می‌باشد و دارای ظرفیت و انرژی بالایی است که اگر هدایت نشود و کار فرهنگی صورت نگیرد شاید به سمت منفی قرار گیرد.

نور خدا نوریان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت نیز در این جلسه از برپایی کارگاه‌های آموزشی و همایش مقابله با اعتیاد در هفته جاری خبر داد و گفت: اگر بتوانیم در بحث فرهنگی مردم را پای‌کار بکشانیم در این راستا موفق خواهیم بود زیرا هر جا مردم پای‌کار آمدند مشکلات برطرف شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=55402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.