• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تفکر صادرات تولید ملی در کشور رضایت بخش نیست/ لزوم اشاعه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی

  • کد خبر : 56251
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
تفکر صادرات تولید ملی در کشور رضایت بخش نیست/ لزوم اشاعه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی

  به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام امین نوری نیا در همایش مردمی حمایت از کالای ایرانی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: نام‌گذاری سال 97 به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به اهمیت این موضوع دارد به‌طوری‌که شاهدیم در شعار ده سال گذشته، […]

 

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام امین نوری نیا در همایش مردمی حمایت از کالای ایرانی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: نام‌گذاری سال 97 به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به اهمیت این موضوع دارد به‌طوری‌که شاهدیم در شعار ده سال گذشته، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی محور اصلی نام‌گذاری بوده است.

وی افزود: کشوری مثل اندونزی از ده سال پیش به بحث تولید ملی خود توجه ویژه‌ای کرده و اعلام نموده است که در این راستا موفق بوده و این مورد را از ده سال پیش با تأسی از سخنان رهبر ایران در موردحمایت از تولید داخلی اجرایی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه کوهدشت وجود تفکر لیبرال و غربی در بین برخی افراد جامعه را علت عدم پیشرفت و حمایت از تولید داخلی برشمرد و اظهار داشت: تفکر لیبرال این را غالب می‌کند که کالای ایرانی خریداری نکنیم و تنها رمز پیشرفت درگرو تفکر غرب است ولی در این مورد گورباچف رهبر اتحاد شوروی گفته بود این تفکر بود که باعث از هم پاشیدن شوری شد.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته 20 میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور ثبت‌شده است، افزود: مقام معظم رهبری خطاب به مسوولان می‌فرماید ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا بایستی تولید ملی را افزایش داده و از تولیدکننده ایرانی حمایت و محصولات ملی را کیفیت سازی کنند.

نوری نیا گفت: تفکری که امروز بر حمایت از کالا است تفکر واردات بوده و تفکر صادرات جایی ندارد که امیدواریم دولت در این راستا در جهت بازاریابی و صادرات کالای ایرانی به کشورهای همسایه تلاش کند.

وی تصریح کرد: الآن چهار کشور آلمان، انگلیس، آمریکا و فرانسه در بحث اقتصاد پیشرفت دارند زیرا بیشترین حمایت خود را معطوف به کالای داخلی کرده‌اند.

وی ضمن بیان لزوم اشاعه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در بین مردم، عنوان داشت: افتتاح پروژه عظیم پارس جنوبی که به ستاره خلیج‌فارس معروف است موجب شد تا در بنزین خودکفا شویم و رسیدن به این مرحله حاصل تلاش‌های متخصصین کشور و حمایت از تولید ملی است.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=56251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.