• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مخلان نظم و امنیت در کوهدشت دستگیر شدند

  • کد خبر : 56431
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
مخلان نظم و امنیت در کوهدشت دستگیر شدند

به گزارش کانون سبحان  سرهنگ علی نجات کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری مأموران انتظامی این شهرستان دو نفر که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان در پارک کشاورز کوهدشت کرده‌ بودند، دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند. وی افزود: با حضور به‌موقع مأموران انتظامی و اشراف اطلاعاتی پلیس‌های تخصصی […]

به گزارش کانون سبحان  سرهنگ علی نجات کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری مأموران انتظامی این شهرستان دو نفر که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان در پارک کشاورز کوهدشت کرده‌ بودند، دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع مأموران انتظامی و اشراف اطلاعاتی پلیس‌های تخصصی شهرستان کوهدشت، این مخلان نظم و امنیت در کمتر از شش ساعت و طی یک عملیات ضربتی در حاشیه شهر کوهدشت دستگیر و مقداری ابزار درگیری از آنان کشف و یک دستگاه سواری پژو پارس نیز از آنان توقیف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت بابیان اینکه این اقدام سبب رضایت‌مندی شهروندان و تقدیر آنان از عملکرد پلیس شد عنوان کرد: برخورد با مخلان نظم، امنیت و آرامش شهروندان در دستور کار است و پلیس در برخورد با افراد هنجارشکن و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و با هماهنگی قضایی برابر قانون با این‌گونه افراد با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ت

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=56431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.