• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتقاد شدید امام جمعه کوهدشت به نظارت ضعیف تعزیرات شهرستان بر وضعیت بازار

  • کد خبر : 56760
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
انتقاد شدید امام جمعه کوهدشت به نظارت ضعیف تعزیرات شهرستان بر وضعیت بازار

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: معرفت پروردگار و داشتن تقوا اولین قدم دین است، زیرا سنگری است که انسان را مقابل شیاطین مراقبت می‌کند. وی افزود: در فضای نامطلوبی که بر بازار کشورمان حاکم شده است رسانه‌های دشمنان با آغاز یک جنگ روانی افکار مردم […]

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: معرفت پروردگار و داشتن تقوا اولین قدم دین است، زیرا سنگری است که انسان را مقابل شیاطین مراقبت می‌کند.

وی افزود: در فضای نامطلوبی که بر بازار کشورمان حاکم شده است رسانه‌های دشمنان با آغاز یک جنگ روانی افکار مردم را نسبت به دولت و مسوولان سست نموده که توان اداره کشور را ندارند.

خطیب نماز جمعه کوهدشت گفت: هدف دشمن از این جنگ روانی کلید زدن خط آشوب در جامعه اسلامی است که برخی مسوولان و ارگان‌های دولتی با ناکارآمدی و فساد خود زمینه ظهور آن را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: وقتی دشمن زمینه ناکارامدی را در کشورما بینید  گام های خود را بر علیه کشور برمی داردمتاسفانه برخی مسئولین نیز پشت میزی های خود نشسته و هیچ چیزی نمی گوید.

امام جمعه کوهدشت گفت: آقا بارها برنامه و طرح های زیادی داده است و برخی مسئولین دولتی به جای  اینکه  مشکل اصلی  را بگویند کلی گویی می کنند.امروز مردم از دولت مطالبه دارد. مردم حق خود را می خواهند مسولین باید پاسخگو باشند.

طهماسبی ضمن تأکید بر لزوم تسریع پاسخگویی دولت نسبت به مطالبات مردم، عنوان داشت: گلوگاه فساد در جامعه بایستی مسدود شود که متأسفانه تیم اقتصادی دولت در این راستا هماهنگی لازم را ندارند.

وی گفت: در شهرستان یک نفر در تعزیرات هست و  چهار پنج روز خرم آباد حضور دارد و یک روز هم در کوهدشت است ،حالا این یک نفرچگونه می تواند بر بازار نظارت داشته باشد؟کی باید پاسخگوی مردم باشد.

وی تصریح کرد: تشکیل یک اتاق اقتصاد مقاومتی شبانه‌روزی امری ضروری است و اگر امروز مسئولی انگیزه و توان کار ندارد خواسته مردم این است که باید فوراً برکنار شود.

خطیب جمعه کوهدشت در پایان اشاره‌ای به تفرقه‌افکنی رسانه آمد نیوز در ایران داشت و خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و با هوشیاری که از خود به نمایش می‌گذارند مانع نفوذ هزاران دشمن همچون آمریکا خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=56760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.