• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

ایجاد دودستگی بین ملت ایران هدف شیطان بزرگ/مطالبه مردم روی کار آمدن تیم اقتصادی کارآمد است

  • کد خبر : 56998
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
ایجاد دودستگی بین ملت ایران هدف شیطان بزرگ/مطالبه مردم روی کار آمدن تیم اقتصادی کارآمد است

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: مطالبه مردم روی کار آمدن تیم اقتصادی کارآمد است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: اگر شخصی به هنگام خشم بتواند زبانش را کنترل کند انسان باتقوا و پرهیزکاری است.

وی افزود: متکبر بودن خداوند متعال به معنای دارا بودن صفات نیک و پسندیده فراوان بوده و نام‌گذاری به اسماء مختلف باهدف تربیت و کامل شدن توحید بشر صورت گرفته است.

امام‌جمعه کوهدشت عدالت محوری، روحیه جهادی و دلسوزی نسبت به مردم را از ویژگی‌های لازم و شاخص برای مدیران برشمرد و عنوان داشت: اولویت شماره یک کشور مباحث اقتصادی است که کدام مدیر در این راستا شایسته نظام اسلامی است و اینکه پیشرفت هر جامعه در مورد امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و. بستگی به وجود دولتی مقتدر دارد.

طهماسبی گفت: شاخصه تحقق یک دولت اسلامی کارآمد این است که کارگزاران مؤمنی داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه عدالت در جامعه بایستی توأم با معنویت باشد، تصریح کرد: ریشه و بستر اصلی برخی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه به دلیل ضعف مدیریت و عدم نظارت کافی است.

خطیب جمعه کوهدشت سپس با اشاره به لزوم ورود قوه قضائیه و مبارزه قاطع با اشرافی گری یادآور شد: نداشتن نظارت و سازمان‌دهی نظام بانکی منجر به رانت‌خواری و واگذاری وام‌های کلان بدون برگشت، گسترش بی‌عدالتی، پیگیری نکردن امور، شفاف‌سازی نکردن در زمینه‌های پولی، گمرکی و استخدامی، بروز جریان حقوق‌های نجومی و سو استفاده از زمینه‌های فساد شده است.

وی ادامه داد: مطالبه مردم روی کار آمدن تیم اقتصادی کارآمد و دستگیری اخلالگران و مفسدان اقتصادی و برگشت میلیاردها تومان پولی است که این افراد برداشته و به خارج از کشور منتقل کرده‌اند و امیدواریم مدیران مانع نقد منصفانه که موجب پیشرفت است نباشند.

طهماسبی ضمن اشاره به شایعه‌پراکنی و جنگ روانی دشمنان در فضای مجازی، اظهار داشت: امروز ملت ایران در شرایط جنگ احزاب قرار دارد و با استقامت خود نقشه دشمنان را از بین خواهند برد.

وی رئیس‌جمهور آمریکا را به‌عنوان شیطان چند چهره معرفی کرد و تأکید کرد: ترامپ از یک ‌طرف ایران را تحریم می‌کند و از طرفی دیگر تقاضای مذاکره بدون پیش‌شرط می‌کند و هدف از این دروغ‌گویی‌ها این است که بین مردم دودستگی ایجاد کند.

خطیب جمعه کوهدشت در پایان گفت: درخواست ملت ایران از مسئولین ذی‌ربط برخورد قاطع و بدون اغماض با افرادی که به دنبال زراندوزی و احتکار اقلام موردنیاز مردم باهدف اخلال اقتصاد کشور هستند می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=56998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.