• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

افزایش حجم نقدینگی در کشور فاجعه‌بار است/ انتقاد از نظارت ضعیف دولت بر بازار ارز

  • کد خبر : 57182
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
افزایش حجم نقدینگی در کشور فاجعه‌بار است/ انتقاد از نظارت ضعیف دولت بر بازار ارز

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: مشکل عدم کنترل نقدینگی در کشور ناشی از سوء مدیریت است که دولتمردان بایستی ضمن رفع این مشکل آمادگی لازم را جهت خدمت صادقانه داشته باشند.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: از مصادیق تقوا اقامه نماز جمعه، گناه نکردن، تهمت نزدن و عاشق عبادت بودن است وکسی که خداوند متعال را باور دارد دچار حرص، گناه و ظلم نمی‌شود.

وی افزود: اصول دین تقلیدی نیست بلکه تحقیقی بوده و بر هرکسی واجب است خدا را بشناسد چراکه روز قیامت انسان را به دلیل عدم انجام برخی اعمال و یاد نگرفتن آن، به‌صورت جداگانه عذاب خواهند کرد.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تأکید بر لزوم حمایت جدی مسوولان از تولید ملی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده کل ملت نسبت به حقوق مردم دفاع جانانه داشته باشند و قاطعانه بر کار وزرا نظارت کنند.

طهماسبی گفت: این درخواست ملت است که قوه قضاییه به حقوق عامه مردم که توسط خیانت‌کاران و مفسدین پایمال‌شده به‌صورت واضح و سریع رسیدگی کند.

وی خواستار خوب عمل نمودن تیم اقتصادی دولت به جهت جلوگیری از فراهم شدن زمینه اغتشاشات شد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا مورد تحریم واقع بوده و الان نیز ۷۰ درصد مشکلات مربوط به بی‌تدبیری‌ها و سو مدیریت‌های دولت است که ضمن تشکر از برخی زحمات دولت بایستی گفت که مردم خواستار ترمیم کابینه و تیم اقتصادی هستند چراکه طبق نظر کارشناسان برخی هماهنگی و توانایی لازم برای اداره وزارتخانه‎ها را ندارند.

خطیب جمعه کوهدشت سپس یادآور شد: غدیر؛ اثبات مقام ولایت و حکومت امامان معصوم(ع) و عیدالله ‌اکبر بوده و به معنای ولایت و سرپرستی ارزش‌های الهی است.

وی ضمن انتقاد از فقدان برنامه‌ریزی‌های دقیق در مباحث اقتصادی کشور عنوان داشت: مشکل عدم کنترل نقدینگی در کشور ناشی از سو مدیریت است که دولتمردان بایستی ضمن رفع این مشکل آمادگی لازم را جهت خدمت صادقانه داشته باشند.

طهماسبی مقصر اصلی سیاست بانک‌ها در افزایش نرخ بهره را سیاست‌های بانک مرکزی برشمرد و اظهار داشت: به عقیده کارشناسان حجم نقدینگی به 1600 میلیارد تومان نزدیک شده است که به دلیل اینکه به بخش تولید هدایت نشده، فاجعه‌بار می‌باشد.

وی ضمن انتقاد از نظارت ضعیف دولت نسبت به بازار ارز گفت: رسانه‌های خارجی مانند آمد نیوز و بی‌بی‌سی ۹۹ درصد در حال دروغ‌پراکنی و هجمه در راستای خالی نمودن دل مردم هستند و در این حال بایستی دولت‌مردان از خواب بیدار شوند وگرنه ملت افراد را بیدار خواهد کرد.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه شهید رجایی بایستی الگوی دولتمردان ما باشد گفت: به‌تازگی محموله مواد مخدر ضبط و 6 نفر قاچاقچی نیز دستگیرشده است که از تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=57182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.