• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تصاویر کامل رزمایش اقتدار عاشورایی در کوهدشت

  • کد خبر : 57346
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تصاویر کامل رزمایش اقتدار عاشورایی در کوهدشت

رزمایش اقتدار عاشورایی در کوهدشت رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲ باحضور باشکوه بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، رزمایش اقتدار عاشورایی در کوهدشت رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲ باحضور باشکوه بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی(ع) این شهرستان  برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی در رزمایش اقتدار عاشورایی در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: این رزمایش با شعار اقتدار و پیشرفت و ایستادگی برگزارشده و این از رموز پیروزی انقلاب و دوام آن است.

وی افزود: وحدت، ایمان و ولایتمداری جزمولفه های قدرت ما است.

امام‌جمعه کوهنانی اظهار داشت: امروز تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف نمودن وحدت جامعه است زیرا دشمنان می‌دانند در برابر ملت متحد عاجز هستند و امیدشان دوقطبی کردن و شایعه‌پراکنی‌ها پیرامون اختلاف مردم و زمینه‌سازی نفوذ در جامعه است.

حجت الاسلام آروانی گفت: مؤلفه مهم قدرت بایستی حفظ شود زیرا اقتدار آفرین و بازدارنده است و اگر مسئولان از رهبری فاصله بگیرند نقطه نفوذ دشمن است.

وی حضور ایران در کشوری در منطقه را به درخواست آن کشور و به جهت مبارزه با ظلم برشمرد و تصریح کرد: بودجه نظامی ما بااین‌همه دشمن در برابر بودجه‌های کشورهای ضعیف منطقه، ناچیز است. آمریکا صدها برابر ما بودجه نظامی دارند و به دیگران کمک می‌کنند که امنیت خود را حفظ کند.

وی تأکید کرد: ما کشور قوی و بزرگ هستیم و امریکا قدرتش روبه افول و دشمنانش رو به کثرت است.

امام‌جمعه کوهنانی عنوان داشت: این‌همه تهدیدات از سوی دشمنان نشانه قدرت و نفوذ ایران اسلامی است. امریکا در مقابل ایران هیچ غلطی نمی‌کند و بیشتر به دنبال جنگ روانی و تحریک و فشار بر مردم است.

وی گفت: قدرت ایران برگرفته از ایمان ملت و مکتب سیدالشهدا (ع) هستند و خصلت ما ذلت ناپذیری است و به لطف خداوند متعال مستحکم ایستاده و مقاومت خواهیم نمود.

سرهنگ کرم کونانی نیز در این مراسم اظهار کرد: این رزمایش با حضور ۴ گردان از بیت المقدس و امام علی(ع) و با هدف به تصویر کشیدن اقتدار بسیج در جهت آمادگی کامل برای حفظ امنیت مردم و مایوس سازی دشمن در حال برگزاری است.

وی افزود: در یک بخش از این رزمایش نیز که از نهم شهریورماه آغاز شده است ، تعداد ۴۶ گروه جهادی به استعداد ۷۵۰ نفر به نقاط محروم و دور افتاده شهرستان اعزام  و کار جهادی خود را در راستای کمک به محرومان آغاز کرده اند که به مدت بیست روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به حضور فعال بسیجیان در بحث سازندگی دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان پس از جنگ هشت ساله که کار بجایی نبردند با تهاجم فرهنگی و به فرموده رهبر معظم با شبیخون و ناتوی فرهنگی  و  در ادامه با داعش در صدد تضعیف انقلاب برآمدند که در این مسیر نیز با شکست  مواجه شدند.

حجت‌الاسلام جلیلیان نیز در جمع بسیجیان رزمایش اقتدار عاشورایی در این شهرستان ضمن تسلیت ایام حزن اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: این روزها روز نشان دادن صلابت این بسیجیان عزیز و پرتاب نمودن تیر بر چشم دشمنان اسلام است.

وی افزود: روز عاشورا امام حسین (ع) پرده‌ها را کنار زد و هرکسی جایگاه خود را پیدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی مهم‌ترین مؤلفه ایمان و اعتقاد هر شخص است، اظهار داشت: اطاعت‌پذیری محض از ولایت و این حضور بسیجیان خار چشم دشمنان و موجب ترس آنان است و مایه امید برای رهبری می‌باشد.

وی تصریح کرد: شرایط حساسی داریم که آمریکا همه‌چیز را سیاه نمایی می‌کند،40 سال دشمن از هیچ شیطنتی فروگذار نبوده است ولی مردم همیشه درصحنه بودند و این توطئه‌ها را خنثی نموده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه شرایط امروز شرایط وحدت است عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در این جلساتی که در محافل عمومی به مسئولان برخی تذکراتی را می‌دهم به‌مراتب در محافل خصوصی این تذکرات را بیشتر می‌دهم.

 

عکس: پیمان کوشکی – حمید آدمی

 

     

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=57346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.