• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

الگو برداری انقلاب اسلامی از مکتب عاشورا باعث هراس دشمنان است

  • کد خبر : 57600
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
الگو برداری انقلاب اسلامی از مکتب عاشورا باعث هراس دشمنان است

بخشدار مرکزی شهرستان کوهدشت گفت: مکتب عاشورا الگوی بزرگی برای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، آرمان منصوری در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری سوگواره «احلی من العسل» که در سالن جلسات اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا بوده و امروز در تمام دنیا نفوذ پیداکرده است.

وی افزود: مردمی‌ترین و خودجوش‌ترین برنامه جهان، مراسم محرم است که درگذشته خیلی‌ها مانع برپایی این مراسم بودند اما امروزه به برکت نظام و انقلاب اسلامی به‌صورت خودجوش و توسط مردم به‌صورت باشکوه برگزار می‌شود.

بخشدار مرکزی کوهدشت ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به تشیع هویت داده است اظهار داشت: امروز تشیع ملجأ و پناهگاه مطمئنی به نام جمهوری اسلامی دارد چراکه الگوی بزرگ ما از عاشورا است و دشمنان از این وضعیت بسیار در هراس هستند.

منصوری یادآور شد: انقلاب اسلامی با قدم نهادن در مسیر امام حسین (ع) به قدرتی بزرگ تبدیل‌شده و در این راه تشکل‌ها و شخصیت‌های بزرگی را در جهان همچون شهید فتحی شقاقی، شیخ ابراهیم زکزاکی، حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن و … پرورش داده است.

وی برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم مذهبی در ایام محرم را ضروری برشمرد و گفت: بایستی از ظرفیت آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس در برپایی مراسم سوگواره «احلی من العسل» کوهدشت استفاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=57600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.