• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

باطن عاشورا توحید و پیام آن مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است

  • کد خبر : 57680
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
باطن عاشورا توحید و پیام آن مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: باطن عاشورا توحید و پیام آن مبارزه با ظلم، ستم و بی‌عدالتی و اطاعت از امام معصوم (ع) است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام حزن اهل‌بیت (ع) در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حضرت اباعبدالله (ع) با قیام عاشورا، خداوند متعال را در دل‌ها زنده و اسلام و بندگان را از بدبختی نجات داد.

وی افزود: باطن عاشورا توحید و پیام آن مبارزه با ظلم، ستم و بی‌عدالتی و اطاعت از امام معصوم (ع) است.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به اینکه مکتب امام حسین (ع) درس آزادگی و جوانمردی را به آیندگان داد، اظهار داشت: دنیا زندان مومن و بهشت کافر است و اباعبدالله (ع) به ما آموخت که زندگی با نکبت، ارزش زیستن ندارد.

وی ایستادگی امام (ره) و ملت ایران را رمز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مرگ جامعه اسلامی زمانی است که انسان از خداوند متعال و دین غافل شود و این منطق اباعبدالله (ع) بود که درس ایستادگی، دین‌داری را به دنیا آموخت.

طهماسبی گفت: دولت بایستی با شناخت از دشمن و با تلاش و جهاد در رفع مشکلات مردم به میدان بیاید و غافل از اوضاع نباشد.

وی ضمن تأکید بر هوشیاری ملت و مسوولان در برابر هجمه‌های دشمنان، عنوان داشت: دشمن جنگ اقتصادی را به همراه جنگ رسانه‌ای آغاز نموده و سه مثلث منافقان، صعودی و رژیم صهیونیستی درصدد شایعه‌پراکنی و هجمه پراکنی خبری در راستای القای ناامیدی مردم نسبت به‌نظام و انقلاب اسلامی می‌باشند.

خطیب جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه جنگ اقتصادی با سو مدیریت و احتکار به میدان می‌آید، یادآور شد: مقام معظم رهبری به دولت فرمود اگر به توصیه‌ها با تلاش واقعی عمل شود، از این مشکلات عبور خواهیم کرد و تحریم‌ها تبدیل به سکوی پرشی خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر لزوم اجرای بسته حمایتی دولت در کشور افزود: باخالی نمودن پشت دولت، به‌جایی نمی‌رسیم و تنها دشمنان خوشحال می‌شوند ولی دولت نیز بایستی از این‌طرف تیم اقتصادی را تقویت کند.

طهماسبی سپس ضمن اشاره به تسلط و قدرت ایران بر منطقه گفت: اخیراً موشک‌های سپاه به محل جلسه گروهک‌ حزب دموکرات کردستان با موفقیت و اقتدار شلیک شد و دشمنان انگشت حیرت به دندان گرفتند و به اقلیم کردستان درس دادیم که نباید منافقانه عمل کنند.

خطیب جمعه کوهدشت در پایان ضمن تقدیر از فعالیت خوب اورژانس 115 در کوهدشت و شور حسینی و عزاداری مردم در سطح شهرستان، بیان داشت: برخی هیئات سطح شهرستان عکس‌های عده‌ای از مجرمین را که جرائم سنگینی دارند و حتی اعدامی هستند را در جلوی هیئت نصب نموده‌اند که این عمل جای نگرانی دارد به‌طوری‌که ثواب عزاداری را کم می‌کند وبهتر است به‌جای این تصاویر از عکس‌های شهدا استفاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=57680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.