• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

بهترین‌های کشتی جهان در اسلواکی به میدان رفتند

  • کد خبر : 57802
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
بهترین‌های کشتی جهان در اسلواکی به میدان رفتند

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران گفت: با توجه به کسب عنوان قهرمانی آسیا حالا از ما انتظار دارند تا در رقابتهای جهانی هم نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش کانون سبحان، روح اله دل انگیز در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از اسلواکی بعد از فینالیست شدن سه نماینده ایران در رقابتهای جهانی جوانان گفت: دو فرنگی کاری که در سنگین وزن به فینال رسیدند حاصل زحمات مربیان سازنده و زحمت کشی است که در رشد و پیشرفت آنان نقش داشتند. فینالیست شدن این بچه ها در واقع حاصل تلاش یک مجموعه است و چه فدراسیون کشتی و چه کادر فنی تیم ملی در این رابطه نقش داشتند.

وی افزود: ما علاوه بر سه فینالیست روز نخست، یک نماینده هم در شانس مجدد داریم که می تواند به دیدار رده بندی برسد. از تمامی بچه ها انتظار کسب بهترین نتیجه را داریم و امیدوارم در نهایت پس از پایان رقابتهای جهانی به نتیجه مورد نظر و قابل قبول برسیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ادامه داد: از عملکرد ملی پوشان پنج وزن نخست رضایت دارم به خصوص دو فرنگی کار سنگین وزن که زیر نظر من در اردو تمرین می کردند و در نهایت دیدیم که به فینال رسیدند.

دل انگیز در خصوص قرعه های پنج وزن دوم هم گفت: مثل اوزان نخست در قرعه های پنج وزن دوم هم با رقبای بسیار سختی برخورد کردیم. البته آنچه مسلم است حریفان هم از ما ترس دارند و به تیم ما به عنوان تیم قهرمان جهان نگاه می کنند. بچه های ما هم همگی با انگیزه و توانمند هستند و من به موفقیت آنها بسیار امید دارم.

در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان که در شهر ترنوا کشور اسلواکی در حال برگزاری است، پویا ناصر پور در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و بهرام معروف خانی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=57802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.