• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آمریکا پرورش‌دهنده تروریسم در جهان است

  • کد خبر : 58703
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
آمریکا پرورش‌دهنده تروریسم در جهان است

امام‌جمعه شهرستان چگنی گفت: آمریکا پرورش‌دهنده و حمایت‌کننده تروریسم در جهان است.

به گزارش کانون سبحان از چگنی، حجت‌الاسلام محمد سوری  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: ایمان به خداوند متعال آرامش، بصیرت، معرفت الهی و پرهیز از دروغ‌گویی را در انسان پرورش می‌دهد.

وی افزود: انسان در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو بوده به‌طوری‌که روانشناسان امروزی معتقدند تنها روزنه‌ای که آلام بشر را کاهش می‌دهد، ایمان به خداوند متعال و اعتقاد به‌روز جزا است.

امام‌جمعه جدید چگنی احساس امنیت را یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر عنوان کرد و اظهار داشت: ترس در افراد مؤمن و معتقد به معاد راه ندارد و با روشن‌بینی، حق را از باطل تشخیص می‌دهند.

سوری در واکنش به حمله تروریستی اهواز تأکید کرد: افرادی که این حادثه را انجام دادند وابسته به همان مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان هستند، چراکه این جنایات طراح آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان پلید بوده و به دلیل این‌که نمی‌توانند جلو پیشرفت ایران را بگیرند این موانع را به وجود می‌آورند.

وی سپس یادآور شد: دشمنان چون توان مبارزه با مدافعان حرم را ندارند حرکاتی که در همه جوامع محکوم بوده را انجام می‌دهند و این دال بر رشد و اقتدار نظام ما بوده و بایستی گفت امنیت ما به خاطر درایت مقام معظم رهبری است.

امام‌جمعه چگنی ضمن تقدیر از مواضع انقلابی رئیس‌جمهور در سازمان ملل عنوان داشت: آمریکا سعی کرد با جنجال زیاد یک مناظره ساختگی به وجود آورد و مجمع عمومی را محلی برای مناظره خود تشکیل دهد و این‌طور بگوید که ایران موجب ناامنی بوده و خود را همه‌کاره مبارزه با تروریسم در جهان جلوه دهد درحالی‌که همه می‌دانند حمایت‌کننده و پرورش‌دهنده تروریسم در جهان آمریکا است.

سوری در پایان ضمن تأکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی اظهار کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه حربه دشمن که همان تحریم است از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=58703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.