• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«محمد علی دیربازیان»به عنوان رئیس جدید آموزش‌وپرورش کوهنانی معارفه شد+تصاویر

  • کد خبر : 58899
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
«محمد علی دیربازیان»به عنوان رئیس جدید آموزش‌وپرورش کوهنانی معارفه شد+تصاویر

طی مراسمی محمدعلی دیربازیان به‌عنوان رئیس جدید اداره آموزش‌وپرورش منطقه کوهنانی منصوب و معارفه شد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، امروز طی مراسمی با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان لرستان، امام‌جمعه کوهنانی، بخشدار مرکزی کوهدشت، سرپرست بخشداری کوهنانی و جمعی از مسوولان دیگر، با حکم رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان، «محمدعلی دیربازیان» به‌عنوان ریاست جدید اداره آموزش‌وپرورش منطقه کوهنانی منصوب و معارفه شد.

حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: مسوولیت به‌عنوان یک امانت الهی فرصتی در راستای خدمت به خلق و کسب ثواب الهی است.

وی افزود: آموزش‌وپرورش نهادی مقدس و شغل انبیا است و بایستی انصاف و حق به‌طور کامل در آن رعایت شود.

امام‌جمعه کوهنانی دانش آموزان را موتور محرک جامعه برشمرد و اظهار داشت: در کوهدشت مسائل حاشیه‌ای و باندبازی به استان و شهر ضربه وارد نموده است و وجود این مشکل در نهاد آموزش‌وپرورش سم مهلکی است که انسان را از خداوند متعال، عدالت و اهداف جدا می‌سازد.

آروانی تأکید کرد: بایستی فتیله مسائل و تعصبات بی‌جای سیاسی را بکشیم و اولویت را به تعهد کاری و شایسته‌سالاری بدهیم و دانش‌آموزانی تربیت کنیم که بلندهمت و پایبند به هویت اسلامی و ملی باشند.

فرید بهرامی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان لرستان نیز در این مراسم عنوان داشت: خوبی‌های آموزش‌وپرورش به این رفت‌وآمدها می‌باشد زیرا مسئولیت به‌نوعی یک امانت بوده که به افراد واگذار می‌شود تاکسی احساس نکند که قدرت مطلق است.

وی گفت: مردم درصحنه‌های مختلف به جهت دفاع از انقلاب و نظام همیشه حضور فعالی دارند.

میرشاد امرایی نیز در این مراسم فرصت خدمتگزاری به مردم را نعمتی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: در طول این مدت با کمک کارشناسان نقاط ضعف و قوت را شناسایی و بر اساس توانمندی‌ها، برنامه‌ریزی‌های مدون، سند تحول بنیادین و چشم‌انداز بیست‌ساله با طرح‌ریزی نقشه، قدم در مسیر توسعه نهادیم به‌طوری‌که جایگاه این اداره در سطح استان لرستان از رتبه بیست‌وچهار به رتبه هشتم ارتقاء یافت.

وی تصریح کرد: زنجیره اصلی موفقیت را نیروی‌های اداری باروحیه همدلی و تقسیم‌کار شکل دادند.

رئیس سابق اداره آموزش و پروش کوهنانی یادآور شد: برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی، استفاده از تجربیات و توانمندی‌های کارمندان، استفاده از مدیران برتر، برنامه حضور میدانی مدارس، دارا بودن رتبه‌های سه‌رقمی کنکور، قبولی در دانشگاه‌های سطح بالا و … را از نقاط مثبت این منطقه به شمار می‌رود.

امرایی گفت: نقطه عطف فعالیت‌های این اداره همت در ایجاد دبیرستان متوسطه دوم در منطقه رودبار بود که یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم این منطقه به شمار می‌رفت.

محمدعلی دیربازیان نیز در این مراسم ضمن اشاره به اینکه امام حسین (ع) مظهر ایستادگی و اقتدار در برابر ظلم است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش طویل‌ترین و مؤثرین دستگاه تشکیلاتی هر کشوری است که بر سایر نهادها اثرگذاری دارد.

وی افزود: در جهان برای تعلیم و تربیت ارزش ویژه‌ای قائل هستند چراکه مولد نیروی انسانی و مدیران شایسته است.

رئیس جدید آموزش‌وپرورش منطقه کوهنانی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش محور دانایی و توسعه است و نسلی را تربیت می‌کند که علاقه‌مند به جانبازی درراه اصالت بوده و دفاع از سرزمین خود را افتخار می‌داند و مهارت‌های زندگی، شهروند بودن و اجرای قانون برای او مهم است.

گفتنی است پیش‌ازاین میرشاد امرایی بیش از سه سال عهده‌دار این مسئولیت بوده است که ازاین‌پس به‌عنوان معلم در کشور قطر مشغول خدمت می‌باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=58899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.