• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین در شهرستان کوهدشت اسکان داده شدند /مراسم 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی

  • کد خبر : 59075
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین در شهرستان کوهدشت اسکان داده شدند /مراسم 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی

سرپرست فرمانداری کوهدشت از اسکان ۱۹ هزار و ۹۰۰ زائر در ایام اربعین در موکب‌های این شهرستان خبر داد و گفت: ۳ موکب شهرستان کوهدشت پذیرای زائران بوده‌است.

به گزارش  کانون سبحان،محمدرضا آزادبخت در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت که ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 19 هزار و 900 زائر حسینی در ایام اربعین که از مسیر شهرستان کوهدشت عبور کرده‌بودند، توسط ستاد اربعین این شهرستان اسکان داده شدند.

وی این آمار زائران را تا روز اربعین دانست و افزود: 3 موکب شهرستان کوهدشت در میدان کشاورز، بهشت‌زهرا و دوراهی درب‌گنبد به زائران اربعین خدمت‌رسانی داشته، 88 هزار و 500 نفر نیز از زائران در این موکب‌ها پذیرایی شده‌اند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان در بخش‌های شهرستان کوهدشت، عنوان کرد: سخنران این مراسم در کوهدشت حجت‌الاسلام طهماسبی امام‌جمعه این شهرستان خواهد بود.

وی برگزاری مراسم 13 آبان را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند و سعی ما بر این است که مشکلات مردم نیز با مراجعه به نهادهای مرتبط مرتفع شود.

آزادبخت با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی سوخت در شهرستان کوهدشت نسبت به تهیه سوخت زمستانی برای روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور در این شهرستان اقدام کنند، گفت: هرگونه حفاری در شهرستان کوهدشت باید در کمیسیون حفاری مجوز داشته باشد تا مشکل تردد برای مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.