• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پشت شعار مرگ بر آمریکا، یک منطق قوی است

  • کد خبر : 59145
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
پشت شعار مرگ بر آمریکا، یک منطق قوی است

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: پشت شعار مرگ بر آمریکا، یک منطق قوی و عقلانی وجود دارد.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم گرامیداشت 13 آبان این شهرستان اظهار کرد: مردم با حضور حماسی و تماشایی خود در راهپیمایی 13 آبان ولایتمداری، بصیرت و از خودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: امروز روز مقاومت و مدیریت جهادی چابک و نظارت دقیق بر امور است.

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به هوشیاری ملت ایران و ضرورت توجه ویژه به خط امام (ره) و رهبری اظهار داشت: برخی به دنبال این هستند در اوضاعی که آمریکا جنگ روانی ایجاد کرده است، تحریم‌ها را بزرگ جلوه بدهند.

وی گفت: اجازه نمی‌دهیم زحمات ملت ما به هدر برود و با استقامت و اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد.

طهماسبی یادآور شد: در سال 58 دانشجویان زمانی که مشاهده کردند امیدی به دولت موقت نیست خودشان وارد عمل شدند و امام (ره) نیز از کار آنان حمایت نمود.

وی تصریح کرد: عدم اعتماد و ایمان به بدعهدی آمریکا، تبعیت از ولایت‌فقیه، ایمان به دشمنی تاریخی دو نظام، ضرورت حضور هوشمندانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب به یک حرکت همه‌جانبه تبدیل‌شده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری حساسیت در برابر دشمن نیز بایستی در تمام عرصه‌ها وجود داشته باشد.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن اشاره به این‌که پشت شعار مرگ بر آمریکا، یک منطق قوی و عقلانی است، عنوان داشت: تقابل ما و آمریکا ۴۰ سال است ادامه دارد و جنگ‌های نیابتی علیه مایکی پس از دیگری شکست‌خورده است و این دشمنان هستند که رو به افول حرکت می‌کنند.

طهماسبی اظهار کرد: رهایی از نظام سلطه، استقرار نظام مردم‌سالار، سقوط رژیم ظالم، احیای روحیه خودباوری، مشارکت مردم در انتخابات، افزایش احزاب، احیای معنویت در جهان، احیای اسلام سیاسی و… از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که در 22 بهمن امسال بلوغ و چهل‌سالگی این انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

وی موتور حرکت انقلاب را دین، قرآن و خون شهیدان دانست و گفت: قدرت آمریکا و استکبار جهانی رو به اضمحلال است چراکه مردم و نیروهای نظامی پشت سر ولایت بااقتدار ایستاده‌اند و بافرمان مقام معظم رهبری همیشه در میدان‌ها حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.