• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

در مضیقه بودن مردم کوهدشت به دلیل کمبود اتوبوس/مسوولان مدیریت جهادی داشته باشند

  • کد خبر : 59263
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
در مضیقه بودن مردم کوهدشت به دلیل کمبود اتوبوس/مسوولان مدیریت جهادی داشته باشند

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: مردم شهرستان به دلیل کمبود اتوبوس برای حمل‌ونقل دچار مشکل شده‌اند که بایستی مسوولان در رفع این مشکل مدیریت جهادی داشته باشند.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: اگر انسان تقوای الهی داشته باشد توسط نفس اماره و دنیا تلف نمی‌شود و در جهت هدف مقدس و الهی قدم برمی‌دارد.

وی افزود: در سراسر جهان هدف، نظم و نقشه‌ای برقرار است و حکایت از عقل و قدرت مافوقی دارد و این برگرفته از عظمت پروردگار است.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان را هوشمندانه و بسیار پرمعنا برشمرد و اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات و تبلیغات دشمنان در صحنه‌ها حضور فعال دارند، نکته بسیار مهم این روزها نظریه مقاومت است چراکه از ابتدا اسلام با مقاومت همراه بوده و دشمنان درصدد برهم زدن این روحیه مقاومت می‌باشند.

وی ریشه بحث اقتصاد مقاومتی را مربوط به کلام امام (ره) دانست و خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بایستی بی‌ثباتی بازار ارز را کنترل و نقدینگی را مهار کنید تا مشکلات گرانی برطرف شود.

طهماسبی تصریح کرد: برای احیای تولید ملی بایستی مانع صادرات و واردات بی‌رویه و قاچاق کالا در کشور شد.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان یادآور شد: اینکه می‌گوییم آمریکا قدرتش رو به افول بوده واقعیتی انکارناپذیر است چراکه کشوری لیبرال مسلک و منفعت‌طلب هست و ریشه‌اش در بی‌عدالتی می‌باشد و در بحث تحریم نفتی ایران دیدیم که با معافیت 8 کشور در این راستا، شکست خود را اعلام نمود.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت پشت پرده جریان دانمارک را منافقین دانست و عنوان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین یک حرکت فرامذهبی و مهم است که بایستی روی آن کار شود.

طهماسبی در پایان گفت: چند روزی است که از اربعین می‌گذرد، مسوول حمل‌ونقل چکار می‌کند؟! مردم از لحاظ کمبود اتوبوس در مضیقه‌اند‌ و مشکل‌دارند، منِ امام‌جمعه بایستی بِرَوَم کار اجرایی کنم؟! بعد از ده روز بایستی شهرستان در این راستا مشکل داشته باشد زائران که منتقل شدند یعنی نباید مطلع باشید که در شهرستان چه می‌گذرد، به داد مردم برسید و مدیریت جهادی کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.