• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

بی‌اعتمادی جهانی به آمریکا از دستاوردهای مهم برجام

  • کد خبر : 59316
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
بی‌اعتمادی جهانی به آمریکا از دستاوردهای مهم برجام

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهدشت گفت: بی‌اعتمادی جهانی به آمریکا یکی از دستاوردهای مهم برجام به شمار می‌رود.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تقوای الهی محصول باور کردن مرگ بوده و در این زمینه بیش از هزار آیه به انسان متذکر شده که با هر نفسش یک‌قدم به آخرت نزدیک می‌شود.

وی افزود: دنیا ریشه تمام بدبختی‌ها و وابستگی‌ها بوده و میلیون‌ها نفر را به کام مرگ می‌کشاند، امروز زمان مجهز شدن برای شرکت در مسابقه آخرت است، فرد پیروز رضوان الهی و بازنده نیز جهنم سوزناک نصیبش خواهد شد.

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهدشت نکبت و خواری را سرنوشت هر ستمکاری برشمرد و اظهار داشت: انسان بایستی از راه حق به مقصد خود برسد چراکه ظالمان قطعاً در سرزمین ندامت از مرکب پایین خواهند آمد.

وی ضمن اشاره به اینکه تحولات عالم نشانه‌ای از نزدیک بودن ظهور می‌باشد، تصریح کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین یادآور جریان قیامت و ندای حق‌طلبی مردم دنیا بوده و گشاینده ظهور امام زمان (عج) است، حتی غیرمسلمانان از دورترین نقاط جهان در این حماسه شرکت کردند.

سبحانی ضمن گرامی داشت هفته وحدت عنوان داشت: برجام همین‌که به جهان نشان داد آمریکا کسی نیست که اگر در مقابل آن نرمش کنیم کوتاه بیاید، دستاورد بسیار خوبی در این راستا است.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمنان در 13 آبان امسال هیچ غلطی نکردند، تأکید کرد: یکی دیگر از دستاوردهای برجام این بود که آمریکا را در دنیا منزوی و رسوا نمود و کم‌کم نیز اروپائیان در حال جدا نمودن صف خود از این کشور هستند.

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهدشت گفت: شنیده‌شده که برخی از رانندگان اتوبوس در مسیر رانندگی به جهت اقامه نماز مسافران، توقفی ندارند درحالی‌که بایستی به مدت یک ربع در این راستا توقف کنند که باید مسوولان ذی‌ربط به امر توجه داشته باشند.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.