• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ است

  • کد خبر : 59397
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ است

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت:جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ است

به گزارش کانون سبحان؛ سرهنگ کرم کونانی در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر آمریکا می‌دانست ایران از لحاظ قوای نظامی ناتوان است، همانند کشورهایی که به آن‌ها حمله کرده فکر تهاجم به کشور را در سر می‌پروراند.

وی با اشاره به ورود میلیونی زائران حسینی در ایام اربعین به کشور عراق و اقتدار جمهوری اسلامی افزود: ادوات نظامی کشور به‌دست نیروهای متخصص و دانشمند کشور ساخته شده و آمریکا از نیروهای نظامی و انتظامی ما واهمه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان عنوان کرد: ایران دارای 17هزار شهید ترور و 220هزار شهیدی‌ست که از خاک وطن دفاع کرده‌اند.

وی با تأکید بر نقش دشمنان در برپایی فتنه‌ها و ایجاد داعش بیان کرد: هیچ‌کسی در داخل و خارج از کشور جرأت مقابله با ایران را ندارد و اقتدار جمهوری ایران نشان داده که در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌است.

سرهنگ کونانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کوهدشت گفت: روز گذشته یک بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در منطقه اشتره گل‌گل با حضور 13پزشک متخصص و فوق‌تخصص برپا شد و 43 روستا در این منطقه از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی، یادواره‌های شهدا، افتتاح پایگاه‌های مقاومت و خانه‌های عالم، برگزاری اردوهای جهادی را از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کوهدشت دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم عضو بسیج هستند و این نهاد منحصر به قشر خاصی نیست.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.