• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برای تجهیز مدارس نیازمند مشارکت خیرین هستیم

  • کد خبر : 59973
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
برای تجهیز مدارس نیازمند مشارکت خیرین هستیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: برای تجهیز مدارس به‌شدت نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

به گزارش کانون سبحان، رضا زینی‌وند مقدم عصر امروز در مراسم افتتاحیه دبیرستان خیرساز حضرت سکینه (س) این شهرستان اظهار کرد: با ساخت این مدرسه 9 کلاسه، همه مدارس متوسطه دوم، یک شیفته خواهند شد و این‌یک افتخار برای کوهدشت می‌باشد.

وی افزود: مدرسه حضرت سکینه (س) بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و سیصد میلیون تومان و در فضایی به مساحت هزار و چهارصد و پنجاه‌وسه مترمربع و بنای هزار و چهارصد و هفتادوپنج مترمربع، در سه‌طبقه احداث‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: این پروژه در دی‌ماه 93 شروع‌شده و امروز نیز به افتتاح رسید، امیدواریم ساخت این مدرسه به بستر مناسبی برای نشر علم و دانایی در شهرستان تبدیل شود.

زینی وند مقدم ضمن اشاره به آغاز نهضت بزرگ مدرسه‌سازی توسط خیرین کشور، تصریح کرد: ما درزمینهٔ تجهیزات مدارس به‌شدت نیازمند مشارکت خیرین هستیم چراکه اعتبارات دولتی پاسخگوی همه نیازها نیست.

وی یکی از چشم‌اندازهای بیست‌ساله کشور و اهداف برنامه پنج‌ساله ششم و سند تحول را، حرکت به‌سوی مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای برشمرد و عنوان داشت: تا سال 1400 بایستی پنجاه‌درصد از آموزش‌های متوسطه دوم به این سمت سوق پیدا کند، در این راستا به دلیل عدم زیرساخت‌های لازم، میانگین کشوری حدود 38 تا 40 درصد بوده که این مورد در لرستان حدود 30 درصد است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش‌وپرورش هزینه نیست بلکه پیش‌نیاز سرمایه‌گذاری در همه بخش‌های دیگر بوده و بستر توسعه کشور و استان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=59973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.