• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

حماسه 9 دی تجلی ظهور ملت مؤمن و آگاه به زمان است

  • کد خبر : 60484
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
حماسه 9 دی تجلی ظهور ملت مؤمن و آگاه به زمان است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: حماسه 9 دی تجلی ظهور یک ملت مؤمن و آگاه به زمان است. به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی روز حماسه ملی، […]

امام‌جمعه کوهدشت گفت: حماسه 9 دی تجلی ظهور یک ملت مؤمن و آگاه به زمان است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی روز حماسه ملی، بصیرت و میثاق امت با امام و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه 9 دی روز بازگشت آرامش به جامعه پس از ماه‌ها فتنه‌گری دشمنان داخلی و پشتیبانان خارجی است، بیان کرد:  لطف امام حسین (ع) در این روز ارزش‌ها و حرکت به‌ موقع الهی، یأس و ناکامی را برای دشمنان اسلام و قرآن به دنبال داشت.

امام‌جمعه کوهدشت حماسه نهم دی را تجلی ظهور یک ملت مؤمن و آگاه به زمان برشمرد و عنوان کرد: حضور حماسی مردم در این روز نمایش درس آگاهی و عبرت‌آموزی برای آیندگان و رسوایی دشمنان اسلام و قرآن است.

طهماسبی با اشاره به این‌که تکمیل نظام رسالت، تضعیف آن جنایت و توجیه آن حماقت است، تصریح کرد: دست‌های پلیدی فتنه سال 88 را هدایت می‌کرد که برخی مشکلات و سنگ بنای تحریم‌ها را نیز پس‌ از آن رقم زد.

وی مدارا و جذب حداکثری،ایستادگی در پای حقوق ملت و اقناع افکار عمومی را سه‌گام مهم رهبری برشمرد و تاکید کرد: هدف از  گرامیداشت چنین روزهایی آگاهی آحاد مردم است، چرا که دشمنان هر لحظه درصدد ایجاد فتنه‌های جدید هستند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه همه برکات در گرو اسلام، مردم و ولایت است، تصریح کرد: متأسفانه برخی با نماز جمعه و مسجد به‌کلی قهر کرده‌اند، در حالی‌ که راه نجات ما دین، قرآن و روحانیت متعهد است.

طهماسبی با اشاره انتقاد رهبر انقلاب نبست به افرادی که به هر قیمتی درصدد رسیدن به پست و مقام هستند، اظهار کرد: برخی از مسؤولان با سوءمدیریت مردم را در تنگنا و نارضایتی قرار می‌دهند که بایستی در روز قیامت جوابگوی اعمال خود باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، ولایت را در اسلام امری مهم دانست و گفت: مسلمان کودن، صندوقِ نسوزِ کافرِ زرنگ است.

امام جمعه کوهدشت افزود: در شرایطی که کشور و ملت ایران در یک پیچ تاریخی قرار دارد، شناخت دوست و دشمن بسیار ضروری بوده و حفظ نظام از اوجب واجبات است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.