• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

لزوم برکناری مدیران ناکارآمد و نالایق / برخی در شهرستان ازالان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی می‌کنند/نظریه مقاومت در منطقه جواب داده است

  • کد خبر : 60691
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
لزوم برکناری مدیران ناکارآمد و نالایق / برخی در شهرستان ازالان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی می‌کنند/نظریه مقاومت در منطقه جواب داده است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: برخی در شهرستان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: رسیدن انسان به مرحله یقین لازم است، چراکه یقین از تقوا و ایمان بالاتر می‌باشد و هم‌چنین به‌وسیله آن اعتقاد پیدا می‌کنیم که خدایی وجود دارد و اعمال ما توسط فرشتگان ثبت و ضبط خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جهاد اکبر، اقامه نماز اول وقت است، افزود: هر انسانی به‌نوبه خوددوست دارد هر کاری را بدون مانع انجام دهد ولی بایستی دانست که تکلیف، یکسری سختی‌ها را دارد که رعایت آن ضروری است.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به‌ضرورت بازپرداخت وام‌های که توسط مردم گرفته‌شده است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتصاب آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به‌عنوان ریاست این مجمع از سوی مقام معظم رهبری بسیار بااهمیت است.

طهماسبی خطاب به اخلال گران اقتصادی تصریح کرد: ای کسانی که صدای مظلومیت ملت را نشنیدید و در این جنگ اقتصادی در حق ملت عزیز ظلم کردید، ننگتان باد.

 وی اشاره‌ای به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین داشت و گفت: حضرت آقا با توجه به آیات قرآن (سوره اسراء آیه ۴ و ۵)، شواهد و قرائن موجود در عرصه فلسطین و اسرائیل اعلام کرده و شرط پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل را ادامه مقاومت در شرایط فعلی معرفی کردند و فرمودند: بحمدالله این مقاومت در میان مرم فلسطین وجود دارد.

 

خطیب جمعه کوهدشت هم‌چنین در ادامه اشاره‌ای به دیدار اردیبهشت‌ماه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی، با هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان داشته و عنوان کرد: ایشان پیش‌بینی کردند که بایستی پای آمریکایی‌ها از این منطقه (سوریه، افغانستان و …) قطع شود و بیرون بروند و هم‌اکنون در حال تحقق این بیان مقام معظم رهبری هستیم.

 

طهماسبی با اشاره به ادعای آمریکائی‌ها مبنی بر ضرورت خروج ایران از منطقه عنوان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری آن‌کسی که باید از منطقه بیرون برود، آمریکا است، نه جمهوری اسلامی ایران! ما اهل اینجا هستیم و خانه‌ی ما است.

 وی گفت: نظریه مقاومت جواب داده است، در یمن عربستان و آمریکا در حال عقب‌نشینی هستند زیرا مقاومت در بندر الحدیده نتیجه این کار است.

 

 خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه اگر شعارهای دولت عمل نشود، عدم صداقت و ناکارآمدی آن آشکار می‌شود، اظهار کرد: نقشه دشمن این است که این‌طور جلوه دهد دولت هیچ خدمتی نکرده است، بایستی هوشیار بود و صادقانه به وعده‌ها عمل کرد.

 طهماسبی برکناری مدیران ناکارآمد را ضروری برشمرد و درزمینهٔ برخی مسائل شهرستان اظهار داشت: دست‌هایی پشت برده است، برخی برای انتخابات سال آینده، از الآن برنامه‌ریزی می‌کنند، باید به نتیجه‌ای برسم و به‌موقع اش این مسئله را باز می‌کنم.

 

وی بررسی دقیق لایحه بودجه سال 98 را توسط مجلس ضروری دانست و گفت: در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستیم، حضرت آقا فرمود دوران پختگی است و باید نسل جدید را آگاه کنیم و عقب‌گرد نکنیم.

خطیب جمعه کوهدشت اجرایی شدن احداث سد معشوره را برای جلوگیری از مهاجرات مردم ضروری برشمرد و گفت: کوهدشت قطب کشاورزی استان لرستان است، ما صنعت خاصی نداریم، این‌همه آب و بارندگی در حال هدر رفتن است، چه کسی جواب گوی آب‌های هدررفته است؟!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.