• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فراخوان مقاله نویسی طلاب و فرهنگیان لرستانی اعلام شد

  • کد خبر : 60820
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۹:۰۷
فراخوان مقاله نویسی طلاب و فرهنگیان لرستانی اعلام شد

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از اعلام فراخوان برای برگزاری دومین دوره مقاله نویسی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خبر داد .

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات مقاله نویسی ویژه طلاب و فرهنگیان برگزار خواهد شد، افزود:علاقمندان می توانند مقالات خود را حداکثر تا 10 اسفندماه به دبیرخانه مسابقه به نشانی خرم آباد،خیابان ساحلی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان معاونت پرورشی و فرهنگی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ارسال کنند.
وی بیان داشت:ارائه شیوه های مناسب جهت استفاده دانش آموزان از فضای مجازی،راهکارهای اثرگذاری بهتر و حضور موفق روحانیون و مبلغان در مدارس و روش های تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین دانش آموزان از جمله محورهای دومین دوره مسابقه مقاله نویسی همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است.
معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مقالات رسیده حول محورهای فوق، پس از ارزیابی که حائز رتبه های برتر باشند در مراسمی تجلیل خواهند شد.
حجت الاسلام پنام در پایان با تاکید برضرورت تحقیق و پژوهش در کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت:امید می رود پژوهشگران محقق با ارائه مقالات علمی و کاربردی بتوانند در نهادینه کردن فرهنگ دینی و گسترش باورهای اعتقادی در جامعه گام بردارند

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.