• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دستگیری قاتل فراری در کوهدشت

  • کد خبر : 60993
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۴۹
دستگیری قاتل فراری در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: قاتل فراری پس از ۴ روز توسط مأمورین فرماندهی انتظامی این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ عباس دولتشاهی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه چند روز گذشته که منجر به قتل یک فرد جوان شده و قاتل نیز از محل متواری شده بود، بلافاصله تیم ویژه پلیس شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه واقع در یکی از خیابان‌های اصلی اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه صحنه جرم مشخص شد جوانی بر اثر اصابت گلوله اسلحه جنگی مجروح و به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت نموده است.

فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت:با تحقیقات میدانی و بررسی‌های کارشناسانه مأموران در صحنه جرم و همچنین اظهارات شاهدان، هویت ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دولتشاهی تصریح کرد: قاتل پس از وقوع قتل سریعاً به خارج از شهرستان متواری شد و پرونده با هدایت و نظارت میدانی و مستقیم فرماندهی و به‌منظور رسیدگی به‌صورت ویژه در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت:کارآگاهان پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی خود به خارج از شهرستان، رد پای قاتل را در یکی از شهرهای هم‌جوار شناسایی و با اقدامات پلیسی و تخصصی و پس از اخذ مجوز قضایی، در یک عملیات ضربتی قاتل را در حدفاصل یکی از شهرهای هم‌جوار دستگیر و به شهرستان کوهدشت منتقل کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: قاتل در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرده و جهت رسیدگی به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

دولتشاهی اظهار کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به‌شدت و با اقتدار برخورد خواهد نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.