• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

استخر سیمره تا دو ماه آتی به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 60997
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۵۶
استخر سیمره تا دو ماه آتی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت گفت: استخر سیمره این شهرستان ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

بر همین اساس نارضایتی مردم کوهدشت از تعطیلی بیش از 6 ماهه استخر آبی سیمره یکی از موضوعاتی بود که توسط شهروندان کوهدشتی مطرح شد تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

در همین راستا نعمت‌الله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کوهدشت اظهار کرد: براثر یک حادثه غیرقابل‌پیش‌بینی، کاسه استخر مقداری جدا و عملاً غیرقابل استفاده شد، پروژه دولتی نیز مانند کار شخصی نیست، مطالعات، کارشناسی، قرارداد با پیمانکار و تأمین اعتبار آن‌هم در وسط سال کار تقریباً غیرممکنی است که انجام دادیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به اینکه تنها استخر شهرستان باوجود مشکلات اعتباری ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: در قبال رفع مشکلات استخر سیمره، به‌عنوان مطالبه ضروری مردم وظیفه سنگین‌تری داریم.

وی افزود: با پیگیری‌های مکرر برای تعمیرات این استخر حدود 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی کمک گرفتیم و الآن نیز کارها خوب پیش می‌رود.

به گفته این مسوول آرماتوربندی این پروژه انجام و در حال بتون‌ریزی است، اما بایستی دقت نمود که هرکدام از این کارها منوط به انجام کار قبلی است، لذا نمی‌توان تا وقتی آرماتور بسته نشده، شناژ را ریخت و به ترتیب عایق و کاشی نیز منوط به کار قبلی است.

رشیدیان در ادامه به وضعیت زیرساخت‌های ورزشی کوهدشت اشاره و اظهار کرد: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی به علت وجود مشکلات حاد تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم و هرچه تلاش کنیم جزئی از محرومیت‌ها را جبران خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه 6 پروژه عمرانی ورزشی در کوهدشت در دست احداث است، عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن مسابقات ورزشی شهرستان به‌عنوان بزرگ‌ترین سالن غرب کشور و با ظرفیت 2 هزار تماشاگر و قابلیت ارتقا تا 5 هزار نفر، بااعتباری بالغ بر یک میلیارد تومانِ از سال گذشته آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به تخصیص اعتبار 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومان به این پروژه در سال 97 اظهار داشت: در سال جاری شجاعانه عمل کردیم و با بستن قرارداد 5 میلیارد و هفتصد میلیون تومان عملیات نصب سوله را با پیمانکار بستیم، به‌طوری‌که مابقی اعتبار در دیون سال بعد پرداخت شود و امیدواریم با احداث این سالن ورزشی تأثیرگذار، یک انقلاب ورزشی در شهرستان رخ دهد.

رشیدیان اعتبار ساخت سکوی تماشاگران را به‌عنوان پروژه‌ای فعال، 2 میلیارد و شش‌صد میلیون تومان عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ساخت چمن مصنوعی ورزشی به ابعاد هشتاد در هفتاد و بااعتبار 250 میلیون تومان را در حال اجرا داریم به‌طوری‌که با ساخت این پروژه بار تمرینات کاهش و کیفیت آموزشی نیز به‌مراتب بهتر و برگزاری کلاس‌ها بدون محدودیت شبانه‌روزی می‌شود.

وی گفت: عملیات احداث پیست دومیدانی بااعتباری بالغ‌بر 350 میلیون تومان پیش رو داشته و آمادگی لازم درزمینهٔ کاشت مجدد و برداشت زمین فوتبال اصلی که زه کشی، نمودار استخوان ماهی و آبیاری پنهان شونده آن در حال طراحی و اجرا هست راداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت خاطرنشان کرد: با انجام این پروژه‌ها، فضای ورزشی زیبا و ایده آل، باقابلیت میزبانی مسابقات ورزشی کشوری در هر رشته‌ای را در اختیار خواهیم داشت.

رشیدیان تصریح کرد: پروژه بعدی تعمیرات اساسی اماکن ورزشی از قبیل تعویض کف‌پوش سالن شهدا، تعمیر سالن عالی پور که در اثر زلزله آسیب‌دیده است، گاز کشی اداری درب گنبد، تعویض کف‌پوش سالن بانوان، تعمیرات سالن تازه‌آباد، خارج نمودن گرما تاب‌ها از سیستم موتورخانه‌ای و… می‌باشد که در اکثر سالن‌ها در حال انجام هستیم.

رشیدیان مجموع اعتبارات سال 97 را پنج میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان نمود و خاطرنشان کرد: اکثر پروژه‌های ورزشیِ در حال اجرا تا پایان امسال، سکوی تماشاگران سال آینده و امیدواریم درصورتی‌که روال کار به این منوال پیش برود سالن مسابقات نیز تا 4 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، قله قهرمانی ما را رفیع می‌کند، امیدواریم در زمینهٔ شکوفایی استعدادهای بالقوه شهرستان قدم برداریم چراکه شایستگی مردم بالاتر از این است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.