• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

90هزار لیتر سوخت قاچاق در کوهدشت کشف شد

  • کد خبر : 61240
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
90هزار لیتر سوخت قاچاق در کوهدشت کشف شد

به گزارش کانون سبحان به نقل از تسنیم، سرهنگ عباس دولتشاهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال در سطح شهرستان کوهدشت بیش از 500نفر معتاد متجاهر تحویل کمپ داده شده و 3 باند مواد مخدر نیز با بیش از 200کیلوگرم مواد مخدر در کوهدشت کشف و […]

به گزارش کانون سبحان به نقل از تسنیم، سرهنگ عباس دولتشاهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال در سطح شهرستان کوهدشت بیش از 500نفر معتاد متجاهر تحویل کمپ داده شده و 3 باند مواد مخدر نیز با بیش از 200کیلوگرم مواد مخدر در کوهدشت کشف و منهدم شده‌است.

وی افزود: کشفیات قرص‌های روانگردان در کوهدشت از ابتدای امسال بیش از یک‌هزار و 10عدد بوده و نیز دستگاه‌های ساخت مواد صنعتی در این شهرستان کشف و منهدم شده‌است.

فرمانده نیروی انتظامی کوهدشت با بیان اینکه بیش از هزار خودروی متخلف در بحث پلیس راهور متوقف‌شده و به 3 پارکینگ این شهرستان گسیل داده شده‌اند، عنوان کرد: هم‌چنین بیش از هزار و 200دستگاه موتورسیکلت متخلف متوقف و اعمال قانون شده‌اند.

وی در رابطه با کشفیات سوخت در کوهدشت بیان کرد: از ابتدای امسال حدود 90هزار لیتر سوخت در این شهرستان کشف شده‌است.

دولتشاهی گفت: در منزل یکی از فروشندگان مواد مخدر 83قلم اشیای سرقتی کشف‌شده که تعداد قابل‌توجهی سرقت خرد را پوشش داده‌بود و این اموال به مال‌باختگان استرداد داده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کوهدشت خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس فتا و جرائم رایانه‌ای در این شهرستان اقدامات مؤثری انجام‌شده، به‌طوری‌که به تخلفات فضای مجازی که عمدتاً در مورد جرائم مالی بوده رسیدگی قابل‌توجهی شده‌است.

دولتشاهی اظهار داشت: کشفیات سرقت در شهرستان کوهدشت بیش از وقوع آن است، هم‌چنین کشفیات سلاح در این شهرستان قابل‌توجه است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای مقابله با تخلفات اقتصادی در شهرستان کوهدشت افزود: در 4 ماه گذشته 4-3محموله قاچاق دام در این شهرستان توقیف شده‌است، باید اقدامات لازم برای نگهداری محموله‌های دام قاچاق در کوهدشت فراهم شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.