• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مسؤولان به معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند

  • کد خبر : 61382
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مسؤولان به معیشت مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:انفاق و صدقه مال به دیگر هم نوعان از اعمال خوبی است که خداوند فرموده که اگر هم یک‌درهم باشد، در آینده هفت‌صد برابر آن را به او عطا خواهد کرد. وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رجب بیان […]


:red_circle::boom:

:small_blue_diamond:به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:انفاق و صدقه مال به دیگر هم نوعان از اعمال خوبی است که خداوند فرموده که اگر هم یک‌درهم باشد، در آینده هفت‌صد برابر آن را به او عطا خواهد کرد.

:small_blue_diamond:وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رجب بیان کرد: رجب ماهی است که حسنات الهی را مضاعف و بدی‌ها بخشیده می‌شود، در ابتدای این ماه حضرت باقرالعلوم(ع) یعنی شکافنده علوم، پا به عرصه گیتی می‌گذارد و ماه‌روزهای مبارک اعتکاف است.

:small_blue_diamond:امام‌جمعه موقت شهرستان کوهدشت بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار مهم و کلیدی برشمرد و اظهار داشت: حکیمانه، هوشمندانه، هدفمندانه، اتکا به جوانان، امیدوارکننده دوست و مأیوس‌کننده دشمن و … از ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب است و نشان می‌دهد، ایران تنها کشوری است که پایک گام،  چهل سال پیشرفت نموده و برای گام دوم و چهل سال بعدی برنامه‌ریزی می‌کند.

:small_blue_diamond:گراوند تصریح کرد:مسؤولان با در نظر گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب، در توجه ویژه به قشر جوان کوشا باشند و در کارها از این افراد بهره ببرند.

:small_blue_diamond:وی ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه عنوان دشت: مسؤولان ضمن کنترل و نظارت بر بازار، به معیشت مردم رسیدگی ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.