• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بازسازی راه‌های آسیب دیده در لرستان توسط سپاه

  • کد خبر : 61496
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
بازسازی راه‌های آسیب دیده در لرستان توسط سپاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: این نهاد انقلابی با بسیج تمام امکانات و مقدورات سازمانی خود به کمک سیل زدگان لرستانی شتافته و تا رفع مشکلات در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش کانون سبحان؛ سرهنگ علی‌حسین پازدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، به تشریح اقدامات صورت گرفته در کمک به سیل زدگان پرداخت و گفت: در پی دستور مقام معظم رهبری برای گسیل یافتن امکانات و تجهیزات و توان نیروهای مسلح برای کمک به سیل زدگان، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه قبل از وقوع سیل در لرستان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تمام توان خود را برای کمک به سیل زدگان گلستانی به کار گرفت، افزود: بنا بر اعلام مرکز، لرستان به‌عنوان استان معین خوزستان در هنگام بحران انتخاب شد اما پس از وقوع سیل در لرستان وضعیت به‌گونه‌ای تغییر یافت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: به‌محض وقوع سیل در لرستان، سپاه با بسیج همه امکانات و مقدورات سازمانی و به‌کارگیری تمام کارکنان خود و استفاده از ظرفیت بزرگ بسیج برای مهار آسیب‌های سیل پای‌کار آمد.

وی از فعال شدن قرارگاه خدمات‌رسانی برای کمک به سیل زدگان در نقاط مختلف لرستان خبر داد و عنوان کرد: تمام ماشین‌آلات راه‌سازی برای کمک به رفع مشکلات سیل زدگان پای‌کار بوده و در هر شهرستان یک گردان امداد و نجات نیز برای کمک به شهروندان پای‌کار آمده است.

پازدار تصریح کرد: از آنجایی که شهرستان پل‌دختر آسیب بیشتری از سیل دیده، کمک‌های زیادی از سوی سپاه به این منطقه گسیل داده شده و سپاه ناحیه پل‌دختر در تمام مناطق سیل‌زده حضور جدی و فعال دارد.

وی با اشاره و جدیت فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برای کمک به رفع مشکلات سیل زدگان اشاره و خاطرنشان کرد: بنا بر تصمیم ستاد بحران استان بخشی از کار خدمات‌دهی در روستاها و ترمیم جاده‌ها و پل‌های آسیب‌دیده روستایی به سپاه سپرده شده است و علاوه بر آن سپاه لرستان با تمام توان خود برای تخلیه آب از معابر و منازل و همچنین توزیع البسه، خوراک و دارو استفاده می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه با کمک و همکاری خوب جمعیت هلال‌احمر تا کنون چند محموله غذایی از طریق بالگرد برای روستاهای معمولان ارسال شده است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلابی بر اساس رسالت انقلابی خود تا پایان کار در کنار مردم سیل‌زده خواهد بود و در راستای کمک به حل مشکلات آن‌ها نهایت توان خود را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.