• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وزیر نیرو به خواسته به‌حق مردم کوهدشت در احداث سد معشوره توجه کند

  • کد خبر : 61528
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
وزیر نیرو به خواسته به‌حق مردم کوهدشت در احداث سد معشوره توجه کند

امام‌جمعه کوهدشت گفت: وزیر نیرو به خواسته به‌حق مردم کوهدشت در احداث سد معشوره توجه کند.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت مسئله بعثت پیامبران اظهار کرد: علم چراغ عقل را درخشنده‌تر می‌کند منتها آن علمی مفید است که جهت‌دار و در خدمت بشریت باشد.

وی افزود: انبیاء الهی افق عقل و علم را هدایت کرده و بشریت را از ضلالت و گمراهی نجات داده و در مسیر حق قرار می‌دهند.

خطیب جمعه کوهدشت راه نجات کشور را درگرو دین‌داری در مسیر الهی برشمرد و اظهار داشت: حضرت آقا در سخنان ابتدای سال خود در جوار حرم مطهر رضوی درزمینهٔ رابطه با دنیای غرب، اقتصاد، شعار امسال و مسئله جوانان مطالب مهمی ایراد فرمودند.

طهماسبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری درزمینهٔ رونق تولید فرمودند که براى نجات اقتصاد كشور بایستی عالمانه، مجاهدانه و براى خدا کارکرد چراکه ظرفیت داخل كشور براى شكوفایى اقتصاد كافى است.

وی با اشاره به اینکه بایستی جلو ضعف مدیریت گرفته شود، خطاب به فرماندار شهرستان بیان داشت: چرا حضور مدیران بانک‌ها در نماز جمعه نمایان نیست؟! بانک‌ها وظیفه‌شان این است که حضورداشته و به درد دل مردم گوش فرا دهند.

خطیب جمعه کوهدشت سرمایه‌داران را به سرمایه‌گذاری در بخش تولید فراخواند و گفت: تسهیلات کشور بایستی در خدمت تولید باشد تا جوانی نداشته باشیم که از بیکاری رنج ببرد.

طهماسبی بیان کرد: در گام دوّم انقلاب بایستی ظرفیت‌ها و فسادها شناخته و مقابله شوند و در این راه، قوه قضائیه نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

وی اشاره‌ای به وقوع سیل اخیر داشت و تأسف از وارد شدن خسارات جانی و مالی بر مردم اظهار کرد: بخش زیادى از خسارت‌های وارده به مردم و کشورمان ناشی از نامهربانی خود ما به طبیعت و قطع درختان جنگل است.

خطیب جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از آمادگی و تلاش نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروهاى انتظامى گفت: گاهی می‌توان از میزان خسارت‌های ناشی از سیل کم کرد و این امر نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دولت درزمینهٔ ایجاد زیرساخت‌های لازم است.

طهماسبی با اشاره به خسارت بیش از 30 میلیارد تومانی کوهدشت در سیل اخیر و لزوم احداث سد معشوره خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: چندین سال است که از راه قانون فریاد می‌زنیم که احداث سد معشوره ضروری است، چرا بایستی این‌همه آب روان‌ها به هدر برود؟! مگر کوهدشت جزء ایران نیست، چرا وزیر نیرو به کوهدشت سفر نمی‌کند و به خواسته به‌حق مردم اعتنایی ندارد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.