• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ضرورت عمل به آموزه‏ هاى قرآن و پرهیز از اعتماد به دشمن/ روحیه استقامت راه علاج مشکلات کشور است

  • کد خبر : 62389
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
ضرورت عمل به آموزه‏ هاى قرآن و پرهیز از اعتماد به دشمن/ روحیه استقامت راه علاج مشکلات کشور است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: عمل به آموزه‏هاى قرآن و پرهیز از اعتماد به دشمن ضروری بوده و راه علاج مشکلات کشور،در داشتن روحیه استقامت و مقاومت است.

 

 

به گزارش کانون سبحان؛حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: تقوا پشتیبان محکمی برای اهل علم و عمل بوده و انس با قرآن، مخصوصاً در بهار رمضان که اقیانوس رحمت الهی است، روح انسان را جلا می‌دهد.

وی با اشاره به قدرت ایران در مواجه با دشمنان، افزود: امروز به دلیل برحق بودن ایران و مجاهدان عزیز کشور، در مقابل کفار و منافقان دست برتر را داشته و سرافراز هستیم.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره محفل انس با قرآن رهبر معظم انقلاب، عمل به آموزه‏هاى قرآن و پرهیز از اعتماد به دشمن را ضروری خواند و اظهار داشت: حضرت آقا فرمود، اگر ما به مفاهیم قرآنی عمل کنیم قطعاً جامعه اسلامی سربلند بوده و از زیر بار ذلت نجات خواهد یافت.

طهماسبی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمود، در بیداری اسلامی، ملت مصر مقداری طعم آزادی را چشید ولی برخی از رهبران آن‌ چون‌که به قرآن پشت کرده و به سمت آمریکا رفتند، الآن پشت میله‌های زندان به سر می‌برند، بایستی از این قضیه درس عبرت گرفت.

وی با اشاره به اینکه رسانه ابزار دشمن و در تنگنا قرار دادن معیشت مردم، روش آن است، بیان داشت: امروز دوران اقتدار و یکپارچگی ملت و دولت، زیر پرچم مقدس دین، قرآن و ولایت است.

طهماسبی با اشاره به وجود احساس مسؤولیت در شیعیان واقعی، خاطرنشان کرد: جوشش روحیه استقامت و مقاومت از درون، راه علاج مشکلات کشور است و انسان انقلابی به غرب تکیه نمی‌کند.

خطیب جمعه کوهدشت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامى در آستانه روز معلم در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر كشور با انتقاد شدید از کسانی که با قلم خود درصدد تضعیف روحیه انقلابى در میان مردم و جوانان هستند، فرمودند: روحیه انقلابى به‌منزله جان و روح این ملت است.

وی با اشاره به سالروز خروج از آمریکا از برجام و تقدیر از اقدام شورای عالی، تأکید کرد: روحیه انقلابى، حافظ كشور در برابر دشمن است، هر موقع اراده کنیم 20 درصد را غنی‌سازی خواهیم کرد، ما صنعت هسته‌ای را برای مصارف صنعت، دارو، نانو و… استفاده می‌کنیم و طبق نظر رهبر معظم انقلاب و مراجع ساخت سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانیم.

طهماسبی رونق تولید ملی توسط مسؤولان را ضروری برشمرد و بیان کرد: امروز روز کلید زدن زودرس انتخابات نیست، متأسفانه برخی روزنامه‌ها با مطالب خود درصدد انتخابات زودرس هستند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=62389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.