• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تصاویر مراسم بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در کوهدشت

  • کد خبر : 63302
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
تصاویر مراسم بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در کوهدشت

امام جمعه کوهدشت مطرح کرد: «نماز جمعه» حصار معنوی جامعه و سنگر مقدس ولایت/ ابهت پوشالی آمریکا درهم شکسته شده است به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه کشور، اظهار کرد: روز جمعه در منابع معتبر دینی متعلق به امام زمان (عج) […]

امام جمعه کوهدشت مطرح کرد:

«نماز جمعه» حصار معنوی جامعه و سنگر مقدس ولایت/ ابهت پوشالی آمریکا درهم شکسته شده است

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه کشور، اظهار کرد: روز جمعه در منابع معتبر دینی متعلق به امام زمان (عج) بوده و ظهور ایشان در این روز انتظار می‌رود.

وی افزود: از اهمیت و فلسفه نماز جمعه در منظر آیات و روایات همین را بس که خداوند متعال سوره جمعه را مختص آن قرار داده و فرمان داده است، برای شرکت در نماز جمعه بدوید، بشتابید و کسب‌وکار و به عبارتی هر چیزی که مانع آن است را رها کنید.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: نماز جمعه، رزق فکری و معنوی مردم را در کنار هم دارد و سنگر مقدس ولایت و به‌مثابه یک دانشگاه عظیم است.

طهماسبی تأکید کرد: نماز جمعه حصار معنوی جامعه بوده و نباید از آن غفلت کرد، کسی که ایمان به خداوند متعال دارد نماز جمعه را ترک نخواهد کرد.

وی «تقوا در فضای مجازی» را از نیازهای ضروری جامعه برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمود، یکی از گرفتاری‌های امروز ما، رواج دروغ، تهمت، شایعه و مسائلی از این قبیل در فضای مجازی است که باید در خطبه‌های نماز جمعه، لزوم رعایت تقوا در فضای مجازی تبیین شود، چراکه این فضا امروزه به بلای مجازی تبدیل‌شده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به ائمه جمعه‌ی سراسر کشور، عنوان کرد: معظم له فرمودند، «ضرورت سلوک و رفتار مردمی ائمه‌ی جمعه» امری بسیار مهم و «تأمین‌کننده‌ی نیاز جامعه به ذکر، اجتماع و همدلی» است.

طهماسبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در موردتکریم ائمه جمعه اظهار داشت: ما بایستی مراقب رفتار خود باشیم، موضع‌گیری بنده در تریبون مقدس نماز جمعه بنا بر اوضاع مردم عزیز است و در خط خداوند متعال قرار داریم.

وی با اشاره ضرورت توجه به خدمات نظام و مسؤولان، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود، ائمه جمعه از رفتن به سمت صاحبان قدرت و ثروت پرهیز کنند و از جریان‌های انقلابی حمایت و باروی باز دیگران را پذیرا باشند.

امام‌جمعه کوهدشت خدمت به نماز جمعه را خدمت به دین و تقوا برشمرد و گفت: با بررسی نماز جمعه در ۴۰ سال گذشته می‌توان در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی اقتصادی و اجتماعی آثار مثبت این اجتماع عظیم را مشاهده کرد.

طهماسبی ضمن تشکر سپاه لرستان در راستای دستگیری‌های اخیر برخی مفسدین اقتصادی، خطاب به استاندار لرستان گفت: با توجه به شایعاتی مبنی بر اعتبار اندکی که برای خسارات سیل کوهدشت تخصیص داده‌شده است، از زبان مردم ولایتمدار، نجیب و انقلابی این شهرستان، خواستار بررسی دقیق و تخصیص حداقل 25 میلیارد تومان برای کوهدشت بوده و امیدواریم مسؤولان در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هرروز از ابهت پوشالی آمریکای زخم‌خورده، در جهان شکسته می‌شود، چراکه مردم همیشه در صف مقدم بوده و بااقتدار در حال ایستادگی می‌باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=63302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.