• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

از اهداف بزرگ انقلاب مبارزه با استکبار جهانی است/ضرورت بصیرت افزایی و دشمن شناسی در مجالس عزاداری

  • کد خبر : 63700
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

امام جمعه معمولان گفت: از اهداف بزرگ انقلاب مبارزه با استکبار و قطع دست مستکبران از مملکت اسلامی است.

 

به گزارش کانون سبحان از معمولان، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت به مناسب ایام حزن اهل‌بیت (ع)، اظهار کرد: احترام به همسر، توجه به برآورده کردن نیازهای مشروع خانواده، غیرت ورزیدن و آموختن درس عملی آزادگی و حریت به خانواده، برخی از زوایا و سیره اخلاقی امام حسین (ع) در خانواده به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: اخلاص در عمل، تلاش شبانه‌روزی و عدم غفلت از دشمن، فریب لبخند و وعده‌های آن‌ها را نخوردن و نیز پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه از عوامل مؤثر در ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است.

امام‌جمعه معمولان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان ابتدا با شعار مرگ بر آمریکا نشان داد که یکی از اهداف عمده‌اش مبارزه با استکبار و قطع دست مستکبران از مملکت اسلامی است.

رضایی تصریح کرد: تاریخ زندگی انبیاء الهی و ائمه اطهار (ع) نیز مبین این مطلب است که لحظه‌ای مماشات با دستگاه ظلم نداشته‌اند چراکه هدف از ارسال رسل نیز مبارزه با ظلم و پیاده کردن عدل است.

وی گفت: دشمنان برای تخریب اذهان خصوصاً ذهن پاک و بی‌آلایش نوجوانان و جوانان از هر راهی ولو با فریب و نیرنگ وارد می‌شوند تا بتوانند اسلام هراسی را ترویج کنند درحالی‌که خودشان بیشترین و بزرگ‌ترین جنایات را انجام می‌دهند؛ بله اگر مراد اسلام وهابیت وداعش و به تعبیر امام راحل (ره) اسلام آمریکایی است ما نیز نمی‌پذیریم چراکه پیروانش دنیاطلب و کودک کش هستند که در مقابل ظلم سکوت کرده و حتی آن‌ها همراهی می‌کنند.

امام‌جمعه معمولان بیان داشت: عده‌ای شاید قائل به مماشات و مذاکره با آمریکا باشند درحالی‌که تجربه تلخ این مملکت نشان داده آن‌ها به دلیل خوی استکباری که دارند فقط خواهان سلطه بر ممالک و تأمین منافع خود هستند که اگر احساس خطر برای منافع دنیایی خود کنند حتی به دوستان خود نیز رحم نمی‌کنند؛ مگر صدام و قذافی با آن‌ها نبودند نتیجه چه شد؟ مگر مصدق به آمریکا پناه نبرد و کودتای 28 مرداد را چه کسی راه انداخت؟

رضایی عنوان کرد: جبهه یزید زمان حاضر، بن سلمان، ترامپ، نتانیاهو و طرفداران آن‌ها بوده که از رسوایی‌های آن‌ها تلاش برای ایجاد یک جبهه مشترک جهت مقابله با دشمن مشترک (ایران) هستند درحالی‌که ما با تأسی از سالار شهیدان با شعار هیهات من الذله پشت سر ولی‌فقیه خود در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستاده‌ایم و یک‌قدم از شعارهای انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به‌ضرورت بصیرت افزایی در مجالس عزاداری، گفت: بایستی دشمن را معرفی و راه مقابله با آن‌ها را تبیین و اطاعت از ولایت‌فقیه را ترویج کرد چراکه در سایه همین اطاعت و وحدت رویه دستاوردهای مهمی را کسب نموده‌ایم.

امام‌جمعه معمولان یادآور شد: شهید صدر (ره) اشاره به این امر مهم داشته‌اند که اگر از حسینیه‌های ما رزمندگان بیرون بیایند و پرورش یابند، مشخص می‌شود آن حسینیه حسینی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=63700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.