• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امروز تروریسم ابزار سلطه‌طلبی غرب در جهان است

  • کد خبر : 63703
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
امروز تروریسم ابزار سلطه‌طلبی غرب در جهان است

امام جمعه کوهدشت گفت:امروز تروریسم ابزار سلطه‌طلبی غرب در جهان امروز است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: عاشورا تکمیل‌کننده دو مقوله بعثت و غدیر بوده و باطن توحید و ولایت به شمار می‌رود.

وی افزود: هدف از بعثت توحید، تربیت و اخلاق مدار نمودن امت‌ها و مردم است و انسان، باتقوا و مراقبت در اعمال شخصی، خیر دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان می‌آورد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه امام حسین (ع) انسانیت را از خسران نجات داد، اظهار داشت: هدف از قیام و شهادت حضرت اباعبدالله (ع) افشاگری و کاهش مظلومیت دین خدا که اسیر دست بنی امیه بود، می‌باشد، چراکه اگر قیامی در کار نبود، نقشه یزید انحراف اسلام و مطرح کردن این مسئله بود که قرآن بر جد امام حسین (ع) نازل نشده، بلکه بر جد وی نازل‌شده است.

طهماسبی تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن جنس انسان در حال خسران و از بین رفتن بوده، مگر آنکه باایمان، سازندگی، استقامت و سفارش به‌حق، خود را به خداوند متعال برساند.

وی ضمن انتقاد از سلب آسایش مردم توسط بلندگوهای برخی دسته‌های عزاداری، بیان کرد: شرکت در مراسم عزاداری و سینه‌زنی حضرت اباعبدالله (ع) بسیار ثواب دارد زیرا هدف امام حسین (ع) نجات قرآن، اسلام و خدمت به بندگان است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه امروز تروریسم ابزار سلطه‌طلبی غرب در جهان امروز است، گفت: ایران با ساخت سامانه باور ۳۷۳، به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل‌شده است و در این زمینه خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

طهماسبی اصلاح قانون بانک‌ها را ضروری برشمرد و اظهار داشت: تبیین ابعاد سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تکمیل و اجرای طرح مهندسی فرهنگی، بهبود فرهنگ کار، بهبود فرهنگ مصرف، تقویت فرهنگ قرآنی، مقابله با بی‌دینی، پرهیز از حاشیه‌سازی و… از مهم‌ترین وظایف دولت اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای دولت دوازدهم، تأکید کرد: اقتصاد و فرهنگ هردو دو مسئله مهم کشور هستند اما مسئله فرهنگ از اقتصاد بالاتر و اولویت‌های مهم‌تری دارد.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از برنامه‌های هفته دولت، از تلاش نیروهای سپاه در زمینهٔ دستگیری باند بزرگ موادمخدر در شهرستان قدردانی کرد و گفت: ضمن گله‌مندی از تعلل مسؤولان در زمینهٔ پروژه چهار خطه کردن محور کوهدشت _ خرم‌آباد، امیدوارم گروه‌های سیاسی شهرستان با هم در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان متحد شوند و از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی پرهیز کنند.

طهماسبی بیان داشت: بایستی جلوی فساد در هر شکلی گرفته شود و مجلس نظارت جدی و دقیقی بر عملکرد دستگاه‌ها و وزرا داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=63703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.