• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تصاویر سخنرانی آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در کوهدشت/شب اول

  • کد خبر : 64551
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
تصاویر سخنرانی آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در کوهدشت/شب اول

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: قدم برداشتن دفاع مقدس در مسیر نهضت عاشورا / مشکلات جامعه بااراده ملت و مسؤولان قابل‌حل است به گزارش کانون سبحان، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در مراسم عزاداری دهه سوم محرم، مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: در جریان کربلا دشمن به دنبال خاموش […]

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد:
قدم برداشتن دفاع مقدس در مسیر نهضت عاشورا / مشکلات جامعه بااراده ملت و مسؤولان قابل‌حل است

به گزارش کانون سبحان، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در مراسم عزاداری دهه سوم محرم، مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: در جریان کربلا دشمن به دنبال خاموش کردن نور خدا و دفن کردن نام مبارک رسول‌الله بود.
وی افزود: ملاک پیروزی کشته شدن، در محاصره اقتصادی قرار گرفتن، اسیر شدن یا اسیر گرفتن نیست، بلکه ملاک اصلی در ارزیابی این است که کدام سپاه به اهدافش رسیده و این‌یک ملاک عقلایی است چراکه ما امروز می‌بینیم دشمن حسین بن علی (ع) شکست‌خورده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیروزی مکتب ماندگار و جاویدان امام حسین (ع) در طول تاریخ، عنوان کرد: سال‌به‌سال و ماه‌به‌ماه مشعل فروزان نهضت حسین بن علی (ع) فروزان‌تر و روشن‌تر می‌شود، امسال مراسم عاشورای ۱۴۴۱ از عاشورای سال‌های قبل پرشکوه‌تر و سال آینده از امسال پرشکوه‌تر و اربعین امسال نیز از اربعین سال گذشته باعظمت‌تر خواهد بود.
آیت‌الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در مسیر نهضت عاشورا قدم برداشته است، تصریح کرد: چهل سال است که ملت بزرگ ایران یک روز آرام نداشته و این جای افتخار دارد که صلابت، مقاومت، ایستادگی و تحمل تحریم‌ها را همه، پشت سر گذاشته است.
وی گفت: مسؤولان بایستی همت را سرلوحه کار خود قرار دهند، مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان فرمودند، گره کور غیر گشایش در کشور نداریم و همه مشکلات بااراده ملت قابل‌حل است، ضمن تقدیر از مسؤولان می‌خواهیم که کم‌کاری و بی‌توجهی نداشته و تحت تأثیر راحت‌طلبی‌های شخصی قرار نگیرند، چراکه این مشکلات حل‌شدنی بوده و این بااراده جدی مسؤولان محقق می‌شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: آمریکا امروز از قدرت ملت عزیز می‌ترسد، کشتی حامل نفت ایران را به تصرف درآورند و مقابله‌به‌مثل قاطع‌تر و مقاومت جدی ایران را مشاهده کردند.
آیت‌الله حسینی خراسانی اظهار داشت: آن‌هایی که می‌گفتند گزینه جنگ روی میز است، با همه بی‌عقلی‌شان به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ با ایران به مصلحت آمریکا نیست، زیرا می‌ترسند، پس در این نبرد فشرده‌ی تن‌به‌تن چهل‌ساله ملت ایران و رهبر مقتدر انقلاب با آمریکا و جهان خواران، پیروزی نصیب نظام جمهوری اسلامی و ملت، شکست این جنگ نیز به آمریکا و هم‌پیمانانش می‌رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=64551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.