• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

هیئت نظارت مال شخص خاصی نیست، بلکه برای نظام است

  • کد خبر : 64849
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
هیئت نظارت مال شخص خاصی نیست، بلکه برای نظام است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: این سخن که اخیراً در شهرستان پراکنده‌شده که هیئت نظارت با فلان شخص می‌باشد، بسیار خطرناک بوده زیرا نظارت مال اسلام و نظام است و مربوط به شخص خاصی نیست.

هیئت نظارت مال شخص خاصی نیست، بلکه برای نظام است

به گزارش  کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: گناه‌های خطرناک غیبت، تهمت، شایعه‌پراکنی و بی‌بصیرتی انسان، ناشی از رعایت نکردن تقوای الهی است.

وی افزود: تکبر و عصبانیت نیز از دردهای خطرناک بوده و درآیات قرآن آمده از ویژگی‌های قوم یهود به شمار می‌رود و درمان همه این دردها نیز بازگشت و عمل به قرآن است.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به ابلاغ چهل‌وچهار مین «سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری»، اظهار داشت: قانون در کشور بایستی اولویت‌بندی و اهمیت بندی شده و وظایف و حدود اختیارات تعیین شود، مقام معظم رهبری فرمودند که تمام این اولویت‌ها و مسائل کشور بایستی دقیقاً رعایت شده و کوچک‌ترین غفلتی در آن جایز نمی‌باشد.

طهماسبی گفت: جمهوری اسلامی نه‌تنها در مقابل فشارهای غرب تسلیم نشده بلکه طبق گزارش‌های سازمان‌های سنجش بین‌المللی توانسته، به رشد و ارتقای صنعت در طی دهه‌های گذشته دست یابد.

وی عنوان کرد: علیرغم وجود تحریم‌ها و تعهد ناپذیری طرف‌های برجام، جمهوری اسلامی ایران طی ۱۶ سال گذشته از رتبه‌ی ۹۵ میان ۱۳۵ کشور جهان با ارتقای ۴۰ پله‌ای به رتبه ۵۸ تا سال ۲۰۱۸ دست‌یافته است.

خطیب جمعه کوهدشت بیان داشت: ما تهاجم فرهنگی را قبول نداشته ولی تبادل فرهنگی را قبول داریم، اروپائیان درزمینهٔ برجام ضمن عدم تعهد، با رفتاری منافقانه عمل می‌کنند.

طهماسبی اظهار کرد: با توجه به حضور در جنگ تمام‌عیار اقتصادی، مسؤولان در زمینهٔ ایجاد اشتغال و تولیدات داخلی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از استراتژی خام فروشی نفت تجدیدنظر کرده و فاصله بگیریم.

وی تأکید کرد: در صنعت نظامی پیشرفت مطلوبی داشته‌ایم تا جایی که دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی ایران به تعجب درآمده‌اند و این به دلیل ایمان راسخ و اقتدار نیروهای نظامی است.

خطیب جمعه کوهدشت اشاره‌ای به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت رعایت حقوق عمومی گفت: بایستی بدانیم که شورای نگهبان مال همه بوده و این سخن که اخیراً در شهرستان پراکنده‌شده که هیئت نظارت با فلان شخص می‌باشد، بسیار خطرناک بوده زیرا نظارت مال اسلام و نظام است و مربوط به شخص خاصی نیست.

طهماسبی با اشاره به اینکه راهبرد ایران در برابر فشار آمریکا، مقاومت است، بیان کرد: عملیات «نصرمن الله»؛ گامی دیگر در تحقق پیروزی راهبرد «مقاومت» است که در آن سه تیم عربستان نابود و افراد زیادی در منطقه نجران توسط رزمندگان یمن اسیر شد.

وی برداشته شدن زمینه جرم در جامعه را ضروری خواند و گفت: از فعالیت‌هاى خالصانه نیروى انتظامى، در جهت ایجاد و برقراری نظم، قانون و تقدیر کرد و خواستار برخورد قاطع با وسایل نقلیه بدون پلاک و آلودگی صوتی در شهرستان هستیم.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان، اظهار کرد: حقوق عمومی آحاد افراد جامعه فارغ از مسلمان یا غیر آن، بایستی به‌صورت کامل رعایت شود، امام خمینی (ره) فرمود: باید در رفتار نهادها با مردم، حرکت‌ها به‌گونه‌ای باشد که مردم بفهمند اسلام برای درست کردن زندگی دنیا و آخرت آن‌ها آماده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=64849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.