• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هیچ مدیری حق ندارد با کاندیدی بگردد/در انتخابات مجلس بی طرف هستیم

  • کد خبر : 65188
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
هیچ مدیری حق ندارد با کاندیدی بگردد/در انتخابات مجلس بی طرف هستیم

فرماندار کوهدشت گفت: درامور انتخابات وظیفه‌داریم به‌عنوان مدیران دولتی، نقش بی‌طرفی خود را عمل کنیم، هیچ مدیری حق ندارد با کاندیدی بگردد.

به گزارش کانون سبحان، محمدرضا آزادبخت در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های زیربنایی اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر است شورای اداری برگزار کردیم که اهمیت آن را نشان دهیم.

وی افزود: کوهدشت در زمینه وضعیت زباله‌ها و خدمات عمومی مشکلاتی دارد و مردم از شهرداری توقع دارند، امیدواریم شهردار جدید در انجام این کار خطیر موفق باشند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به اهمیت پیشگیری برای جلوگیری از وقوع حادثه عنوان کرد: در آستانه بارندگی فصل زمستان هستیم، مدیریت بحران هماهنگ‌کننده دستگاه‌های مختلف است، متأسفانه ستاد بحران شهرستان امکانات مورد نیاز را در اختیار ندارد، ما تجربه تلخ سیل و خسارت‌ها داریم که امیدواریم با جبران خسارات، وظیفه‌مان را در مقابل مردم انجام دهیم

وی در رابطه با بحث انتخابات نیز بیان کرد: ما در ایامی قرار داریم که چهار ماه دیگر انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود، ما سعی داریم که طبق قانون با هیئت‌های اجرایی که معتمدین مردمی و دولت هستند انتخابات را برگزار کنیم.

آزادبخت تصریح کرد: در قدم اول برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی را به دلیل این‌که اعتماد آن‌ها ثابت‌شده است را به‌عنوان هیئت بازرسی قراردادیم که ریاست این هیئت بر عهده نعمت‌الله رشیدیان رئیس اداره ورزش شهرستان است.

وی تأکید کرد: در سایر امور انتخابات وظیفه‌داریم به‌عنوان مدیران دولتی، نقش بی‌طرفی خود را عمل کنیم، هیچ مدیری حق ندارد با کاندیدی بگردد و کارکنان دستگاه‌ها نیز خارج از وقت اداره منعی ندارد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت بااشاره به رشادت کوهدشتی‌ها در ایام دفاع مقدس، گفت: هیئت نظارت منصوب شورای نگهان و مستقل است و وابستگی به دولت ندارند، ما در اجرا دخالتی نداریم، امیدواریم بازرسی، مجریان و… در این زمینه موفق باشند و اصلح از صندوق بیرون بیاید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.