• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تصاویر حضور بسیجیان کوهدشت در اجتماع بزرگ «شکوه اقتدار بسیجیان لرستان»

  • کد خبر : 65365
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
تصاویر حضور بسیجیان کوهدشت در اجتماع بزرگ «شکوه اقتدار بسیجیان لرستان»

بسیجیان شهرستان کوهدشت در اجتماع 10 هزار نفری «شکوه اقتدار بسیجیان لرستان» در ورزشگاه تختی خرم آباد شرکت کردند.

به گزارش کانون سبحان؛ بسیجیان شهرستان کوهدشت در اجتماع 10 هزار نفری «شکوه اقتدار بسیجیان لرستان» در ورزشگاه تختی خرم آباد شرکت کردند.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در این همایش اظهار داشت: امروز، یادآور تاسیس نهادی قدرتمند و مردمی به نام بسیج مستضعفان است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی با ویژگی ولایت مداری در عمل شناخته شده است، افزود: امروز بسیج به عنوان یک شجره طیبه جهانی مطرح است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: بسیج از ابتکارات دور اندیشانه حضرت امام خمینی(ره) بوده است که ایشان با تشکیل آن انقلاب را از بسیاری بحران‌ها عبور داد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره اینکه بسیجی بودن یک افتخار است،  تصریح کرد: هنوز با گذشت 40 سال از تشکیل بسیج بسیاری از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی ناشناخته مانده است.

وی با بیان اینکه بسیج پایگاه ارزشمند و مطمئن برای جذب جوانان است، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج می‌توان خدمات بسیاری به مردم ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با عنوان کردن این موضوع که بسیج در تمام بحران‌ها در خط مقدم مبارزه با دشمنان بوده است، گفت: در تمام جنگ‌های نظامی، فرهنگی و امنیتی و عرصه‌های مختلف، بسیج، دشمنان انقلاب را ناامید کرده است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه دولت بایستی از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کند، عنوان کرد: بسیج در جنگ تحمیلی و فعالیت‌های علمی نشان داد که اگر از ظرفیت آن استفاده شود کارهای بزرگی انجام می‌دهد.

سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در اجتماع ۱۰ هزارنفری بسیجیان استان لرستان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهلمین سال شجره طیبه بسیج اظهار داشت: امروز به کوری چشم دشمن قطره‌ای از دریای مواج بسیج را در خرم‌آباد به اقتضای ظرفیت مکانی فراخوان کردیم، امسال ۱۰ هزار نفر بسیجی و مهرماه سال گذشته ۲۵ هزار نفر را دعوت کردیم.

وی افزود: ظرفیتی نداریم که همه بسیجیان را دعوت کنیم و به دنیا نشان دهیم این بخش از مردم‌سالاری است که برای دفاع تمام‌قد از نظام جمهوری اسلامی آماده فداکاری و ایثارگری هستند، علی‌رغم اینکه همه مردم ما بسیجی هستند.

فرمانده سپاه استان لرستان عنوان کرد: امام راحل کمتر از ۱۰ ماه از ورود مبارکشان به ایران اسلامی و کمتر از یک ماه از تسخیر جاسوس خانه آمریکا و لانه جاسوسی با این جمله که فرمودند مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگ‌دار داشته باشد دستور تشکیل بسیج را دادند.

وی بیان کرد: یک چنین مملکتی آسیب‌پذیر نیست و ۴۱ سال است که ما این آسیب‌پذیری را تست می‌کنیم، علی‌رغم اینکه بحران‌های زیادی را از سر گذرانده‌ایم و چالش‌های چهار دهه گذشته نشان داد که اگر قدرت بسیج و مردم‌سالاری نبود چه‌بسا سرنوشت دیگری برای نظام مقدس ما رقم می‌خورد.

سردار کشکولی تصریح کرد: تجربه ۴۱ ساله انقلاب اسلامی گویای این است که ولایت‌فقیه با ایجاد مردم‌سالاری واقعی دینی و دادن اداره کشور به مردم هم راه دیکتاتوری را بست و هم با استفاده از قدرت نرم مردمی و به‌کارگیری مولود اعجازانگیز انقلاب اسلامی یعنی «بسیج»، ضامن استقلال کشور شد و با حفظ موجودیت و یکپارچگی ایران اسلامی درنبرد با همه ابرقدرت‌ها در چالش‌های سخت، نیمه سخت و نرم سربلند و پیروز بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: این استقرار، وحدت ملی و انسجام اسلامی زمانی معنی می‌دهد که بدانیم در تاریخ دو هزار و ۵۰۰ ساله ایران، هزار و ۳۶ سال کشور عزیز ماتحت حاکمیت بیگانه بوده است و مفتخر هستیم به یمن وجود مبارک دو یادگار راهبردی امام راحل یعنی اصل ولایت‌فقیه، بسیج مستضعفین و تحقق مردم‌سالاری دینی، امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است و سران کشورها بارها غبطه خورده‌اند از استقلال بی‌نظیر ایران و گفتند کاش می‌توانستیم مانند شما آگاهانه حرف بزنیم.

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: کشوری که در سال ۵۶ فقط حقوق مستشاران نظامی آمریکا بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان یعنی بیش از حقوق کل نظامیان ایران که ۱۴ میلیارد تومان بود با این وضعیت مستشاران نظامی و غیرنظامی بر همه مقدرات ما حکومت می‌کردند.

وی اظهار داشت: خدا را بر همه نعماتی که بر این ملت ارزانی داشته به‌ویژه نعمت ولایت‌فقیه، مردم‌سالاری دینی، وجود مبارک بسیجیان و بسیج مستضعفین شاکر هستیم.

       

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.